فرصت های مالی در مرز شرق کشور بکارگیری می گردد

به گزارش ارانیوز، مدیرکل سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه فرصت های مالی در مرز برای عملیاتی شدن محور شرق فراهم است گفت: منطقه ویژه مالی بیرجند با مناطق آزاد و ویژه پیروز مانند کشورهای فرانسه و ایتالیا پیوند خواهرخواندگی ببندد.

فرصت های مالی در مرز شرق کشور بکارگیری می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، احمد جمالی صبح امروز در پنل تخصصی منطقه ویژه مالی که در راستای نخستین کنفرانس فرصت های سرمایه گذاری خراسان جنوبیبرگزار شد گفت: استراتژی که دولت ها به آن افتخار می نمایند انتقال در تجارت به سمت سرمایه گذاری است و امروز مناطق آزاد بیشتر مورد توجه دولت ها قرار گرفته چراکه می تواند انتقال دهنده تجارت به سرمایه گذاری باشد.

مدیرکل سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و دارایی گفت: مناطق ویژه به عنوان انتقال دهنده حوزه فراوری و تجارت تلقی می شوند و اگر با این نگرش به این مناطق نگاه کنیم نقش آنها را باید در توسعه مالی مورد توجه قرار دهیم.

جمالی اضافه نمود: در حوزه سرمایه گذاری خارجی همه حمایت هایی که در قانون وجود دارد مرتبط با قلمرو ایران است و فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد بیشتر از سرزمین اصلی است.

وی بیان نمود: اگر قرار باشد محور شرق عملیاتی گردد یکی از کارکردهای آن در چهارچوب سازمان است و همکاری با مناطق آزاد و ویژه برای پیوند زدن در حوزه بین الملل است و اینکه منطقه ویژه مالی بیرجند با مناطق کشور خواهرخوانده گردد خوب است اما بهتر است در این راستا با مناطق آزاد و مناطق ویژه کشورهایی که در این عرصه پیروز بودند مانند کشورهای فرانسه، ایتالیا و کره جنوبی پیوند خواهر خواندگی ببندد.

مدیرکل سرمایه گذاری خارجی و اقتصاد دارایی گفت: اگر قرار باشد محور شرق عملیاتی گردد فرصت های مالی در مرز مناسب است چراکه اقتصاد مرز می تواند هماهنگ نماینده امور باشد و اقتصاد مرز نه تنها به عنوان تجارت بلکه برای توسعه تجارت نیز می تواند باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 401

به "فرصت های مالی در مرز شرق کشور بکارگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های مالی در مرز شرق کشور بکارگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید