عکس هایی کم تر دیده شده از کابوی های امروزی در استان های آمریکا

به گزارش ارانیوز، راب هامر، دو سال گذشته را صرف عکاسی از کابوی های امروزی نموده است که در گاوداری های غرب ایالات متحده کار می نمایند. عکس های او که در استان هایی مانند مونتانا، وایومینگ، کلرادو، تگزاس، آریزونا، کالیفرنیا، نیومکزیکو، یوتا و نوادا گرفته شده اند، با جزئیات نشان می دهند که چگونه کابوی های امروزی مرز بین رعایت آداب و رسوم قدیمی تجارت گاو و استقبال از فناوری نو را درنوردیده اند.

عکس هایی کم تر دیده شده از کابوی های امروزی در استان های آمریکا

به گزارش روزیاتو، هامر گفت، مزرعه هایی که او برای عکاسی انتخاب نموده است، محدودیتی نداشت، از مزرعه خانواده ای که گله کوچکی از گاو دارند گرفته تا بعضی از تاریخی ترین مزارع در کشور که تا 1.8 میلیون جریب وسعت دارند.

مجموعه او جنبه های بسیاری از کار یک کابوی را مستند می نماید؛ از به جهان آوردن گوساله ها و علامت گذاری کردن آن ها تا گله داری و فروش گاو. بعضی از این رویداد ها برای دامداران تقریباً تشریفاتی است. به عنوان مثال، علامت گذاری نام تجاری می تواند در طول بهار انجام گردد و یکی از نکات برجسته سال یک گاوداری است.

روز علامت گذاری یک مناسبت اجتماعی است، زمانی که دوستان و خانواده برای خوردن و نوشیدن گرد هم می آیند و کابوی های امروزی فرصتی برای نشان دادن ترفند های تجارت خود دارند.

هامر گفت: این یک آیین است، اما به نوعی به یک ورزش نیز تبدیل می گردد، زیرا روزی است که آن ها می توانند تمام مهارت های خود را عملی نمایند. یک گاوچران یک گاو را تعقیب خواهد نمود. یکی از گاوچران ها طناب را دور سر گاو می اندازد و سپس گاوچران دیگری طناب را دور پا می اندازد و بعد آن را به سمت آتش می کشند تا علامت گذاری نمایند.

هامر که اصالتا اهل شمال نیویورک است، اما یک دهه در سن دیگو زندگی نموده است، می گوید که در طول سفر های جاده ای مختلف در خصوص غرب و سنت های آن کنجکاو شده است.

عکس های این مجموعه بعلاوه نشان می دهد که سازنده زین، داگ کاکس از نوادا در حال کار است.

سایر تصاویر مجموعه هامر در فصل زایش، زمانی که گوساله ها به جهان می آیند، گرفته شده اند، که معمولا در زمستان اتفاق می افتد. دمای پایین این روز ها را برای دامدارانی که باید در طول روز و شب در حالت آماده باش باشند، تبدیل به سخت ترین زمان سال می نماید.

در صورت امکان باید مادر را در تمام ساعات روز تحت نظر داشته باشید، زیرا آن ها در نیمه شب زایمان می نمایند. ممکن است اگر گوساله خارج گردد، روی زمین یخ بزند و بمیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1933

به "عکس هایی کم تر دیده شده از کابوی های امروزی در استان های آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "عکس هایی کم تر دیده شده از کابوی های امروزی در استان های آمریکا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس هایی کم تر دیده شده از کابوی های امروزی در استان های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید