عمران خان خواهان تعویق یک ساله بازپرداخت وام های بین المللی برای کشورهای در حال توسعه شد

به گزارش ارانیوز، نخست وزیر پاکستان با اشاره به بحران کرونا اعلام نمود: گروه جی 20 پرداخت اقساط وام های کشورهای ضعیف تر را یک سال به تعویق بیندازد.

عمران خان خواهان تعویق یک ساله بازپرداخت وام های بین المللی برای کشورهای در حال توسعه شد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز؛ عمران خان نخست وزیر پاکستان خاطرنشان کرد: گروه 20 مالی عظیم دنیا موسوم به جی 20 در شرایط فعلی باید همکاری بیشتری با کشورهای ضعیف و در حال توسعه داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی توضیح داد: پیشنهاد تعیین ما این است که بازپرداخت وام توسط کشورهای در حال توسعه یک سال به تعویق بیفتد.

عمران خان گفت: کرونا شرایطی را به وجود آورد که مسائل مالی کشورهای در حال توسعه افزایش پیدا کرد و دولت ها با مسائل تازه ای روبرو شدند.

نخست وزیر پاکستان افزود: ویروس کرونا به تمام کشورهای دنیا خسارت وارد کرد و هنوز هم کشورهای دنیا مقابل این ویروس ایمن نیستند.

رهبر حزب تحریک انصاف اضافه نمود: همچنین گروه جی 20 برای یاری به کشورهای ضعیف تر می تواند 500 میلیارد دلار بودجه ویژه در نظر بگیرد تا کشورهای درگیر ویروس کرونا از آن استفاده نمایند.

عمران خان گفت از ماه آوریل بازپرداخت اقساط بعضی از بدهی های خارجی به تعویق افتاد و این اتفاق خوبی بود که توسط نهادهای بین المللی برای همدردی با کشورهای درگیر کرونا رقم خورد.

نخست وزیر پاکستان گفت: ما با قرنطینه هوشمند پیروز شدیم مانع شیوع کرونا در پاکستان شویم با این حال تا زمانی که واکسنی برای این بیماری ساخته نشود هیچ کس در امان نیست.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 872

به "عمران خان خواهان تعویق یک ساله بازپرداخت وام های بین المللی برای کشورهای در حال توسعه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان خواهان تعویق یک ساله بازپرداخت وام های بین المللی برای کشورهای در حال توسعه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید