طبیعت گردی در پراگ ، خیره کننده ترین مناطقی که باید دیده شوند! (تور پراگ)

به گزارش ارانیوز، پراگ شهری است که به علت تاریخ، معماری و فرهنگ خاص خود، گردشگران بسیاری را به خصوص در ماه های گرم سال، جذب می نماید. در سفر به پراگ و تماشای اماکن تماشای پراگ بدانید که این شهر علاوه بر زیبایی هایی که در کوچه و پس کوچه ها و خیابان های خود دارد، طبیعت بسیار جذابی را دارا می باشد. در این مطلب تور پیاده روی را به شما معرفی می کنیم که طبیعت بسیار زیبایی را در اطراف پراگ و جمهوری چک به شما، می توانید ببینید: قلعه کارل اشتین- در ابتدا از طریق قطار می توانید از پراگ به شهر کارل اشتین برسید. از تپه های این شهر که بالا روید، به قلعه کارل اشتین می رسید. این قلعه از جاهای تماشای پراگ از طریق شاه چالز چهارم، در سال 1348 ساخته شده است. شاه چالز چهارم شخص مهمی در آن قرن بوده است و تاثیر بسیاری بر روی بناهای پراگ داشته است. او بعلاوه امپراطور روم مقدس نیز بوده است. این قلعه جز یکی از جاذبه های گردشگری جالب در این منطقه می باشد و روزانه گردشگران بسیاری برای طبیعت گردی در پراگ هم به تماشا آن می آیند. شما می توانید در تورهایی برای تماشا این قلعه ثبت نام کنید. بعلاوه اگر خودتان بخواهید به تماشا این قلعه بروید، هزینه ورودی آن برای بزرگسالان 40 هزار تومان و برای بچه ها 30 هزار تومان است. البته صف خرید بلیط در این مکان بسیار طولانی است و بهتر است که در تورها ثبت نام گردد.

طبیعت گردی در پراگ ، خیره کننده ترین مناطقی که باید دیده شوند! (تور پراگ)

با ما سفر کنید و با تور پراگ از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

اماکن دیدنی پراگ در سفر به پراگ

از این مکان مسیری برای ورود به جنگل وجود دارد. بعد از مدتی پیاده روی در بین درختان، به روستایی می رسید و بعد از دوباره کمی پیاده روی در این جنگل به شهر مورینا می رسید. به حواشی این شهر بروی و از بین مزارع، وارد تپه ای شوید. در این مسیر به معدنی می رسید.معدن ولکا آمریکا Velka Amerika- این معدن بسیار زیبا، به منظور دست پیدا کردن به سنگ آهک در قرن 20، حفاری شد و به همان صورت باقی ماند. در این مکان از جاهای دیدنی پراگ دریاچه ای در زمین پست به وجود آمده، عمق این آب در بعضی نقاط به 18 متر نیز می رسد. مسیری در لبه معدن وجود دارد که چشم انداز بسیار زیبایی را از این مکان می توان دید. این مسیر بسیار خطرناک می باشد. برترین مکان برای عکاسی، انتهای غربی این معدن است. با ادامه این مسیر غربی به معدن مکزیکو می رسید. بعد از معدن مکزیکو، معدن اسمال آمریکا است که محل مناسبی برای استراحت می باشد. در این جا گردشگران بسیاری را نمی بینید و بسیار خلوت می باشد.

طبیعت گردی در پراگ

اسواتی یان پد اسکالو Svaty Jan Pod Skalou- بعد از گذشتن از جنگل و مسیر بسیار زیبایی که دارد به این شهر کوچک می رسید. این شهر در میان دره و تپه ها قرار گرفته است. جابه گردشگری جالب توجه این شهر، کلیسا جان مقدس است. این کلیسا در سال 1657، به سبک باروک ساخته شد. این کلیسا بسیار ساده است ولی جذابیت آن به علت نشات گرفتن آن از اتاق های سرد و تاریک غارها می باشد. در این شهر می توان رستوران و یا کافه هایی برای صرف غذا پیدا کرد.

تماشایی ترین ها

بعد از ادامه دادن مسیر جاده ای، به شهر برون می رسید. از این شهر می توان از طریق قطار به پراگ بازگشت.این تور پیاده روی، یک روز شما را خواهد گرفت. با پیاده روی در این مسیرها می توانید منظره ها بسیار زیبا و دیدنی از اطراف پراگ و جمهوری چک را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1890

به "طبیعت گردی در پراگ ، خیره کننده ترین مناطقی که باید دیده شوند! (تور پراگ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت گردی در پراگ ، خیره کننده ترین مناطقی که باید دیده شوند! (تور پراگ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید