سوئیس، بهترین مقصد گردشگری اروپا

به گزارش ارانیوز، یکی از مهمترین جاهای دیدنی فرانسه که بعید است تا به امروز تصویر آن را ندیده باشید، بنای طاق پیروزی پاریس است؛ یک طاق سنگی سفید که با ارتفاع 50 متری، در میان میدانی عظیم و شلوغ جای گرفته است. این طاق زیبا در کنار برج ایفل…

سوئیس، بهترین مقصد گردشگری اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هیچ شکی نیست که خیابان شانزلیزه پاریس فرانسه را می توان مشهورترین و معروف ترین خیابان دنیا دانست که در قلب پایتخت نور و عشق کشیده شده است. کمتر کسی پیدا می گردد که در تور پاریس شرکت کند اما در طول بلوار شانزلیزه پاریس قدم نزند و…

کلیسای سنت شاپل یکی از شگفت انگیزترین جاهای دیدنی پاریس است که معمولا کمتر توسط توریستان تور فرانسه مورد بازدید قرار می گیرد. هنگامی که نام کلیسا و شهر پاریس کنار هم می آیند، کلیسای نوتردام اولین نامی است که در ذهن بیشتر افراد نقش می بندد. اما باید…

مارسی یکی از مقصدهای توریستی مهم فرانسه است و سالانه بیش از 5 میلیون توریست برای تماشای جاذبه های توریستی مارسی فرانسه، به این شهر سفر می نمایند. مارسی عظیمترین بندر فرانسه است که پس از پاریس، رتبه دوم جمعیت در میان شهرهای فرانسه را در اختیار…

کشور سوئیس یکی از زیباترین و بهترین کشور های اروپا و دنیا است که هر ساله نام آن در لیست برترین کشورهای دنیا دیده می¬گردد. این مسئله باعث شده است که اخلاق مردم سوئیس دارای خصوصیاتی شاد و شرایط جسمانی آن ها در سطح بالایی از سلامتی باشد و همچنین هر ساله پذیرای تعداد زیادی از توریستان از سراسر دنیا نیز باشند.

ما در این مقاله کوتاه قصد داریم دلایلی که کشور سوئیس را به بهترین مقصد توریستی در اروپا تبدیل کرده است، بپردازیم. در این میان به نکات مختلفی نظیر آب و هوای سوئیس، منابع و موهبت های طبیعی، خلقیات عمومی و غیره در این کشور اشاره خواهیم کرد. امیدواریم اگر شما نیز قصد سفر به این کشور را دارید بتوانید از اطلاعات این مقاله استفاده کرده و هرچه زودتر سفر دل نشین به سوئیس را تجربه کنید. :

کشور سوئیس

سوئیس به چند قسمت مختلف تقسیم شده است و دارای فرهنگی متنوع است: فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی. با توجه به مساحت کوچک این کشور، چنین تنوع فرهنگی بسیار جالب توجه و مطلوب است. این 3 بخش درواقع به دلیل همسایگی با این کشور ها به وجود آمده است که در نقشه سوئیس مشهود است. همچنین سوئیس 4 زبان رسمی دارد. بخش های آلمانی این کشور که شامل بخش های مرکزی و شرقی آن می شوند و عظیم ترین بخش آن نیز به شمار می آیند، شهر هایی نظیر زوریخ، برن و بازل را شامل می شوند. شهر برن پایتخت سوئیس است. افراد ساکن در این ناحیه زبان آلمانی را در مدرسه می آموزند.

بخش غربی این کشور فرانسوی است و شامل شهرهایی نظیر لوزان و ژنو می گردد. شهر لوگانو هم به احتمال زیاد شناخته شده ترین شهر بخش ایتالیایی سوئیس است.

تمیزی خارق العاده سوئیس

سوئیس از آن کشور هایی نیست که توریستان از استفاده از سرویس های بهداشتی عمومی پرهیز نمایند! اتفاقاً عکس این موضوع صادق است، توالتی که در ایستگاه قطار واقع شده است به احتمال زیاد به همان تمیزی توالت اتاق هتل شما خواهد بود. البته تمیزی کشور سوئیس فقط در توالت های عمومی معین نیست بلکه در تمام شهر، پارک ها، خیابان ها و غیره نیز به طرز آشکاری خودنمایی می نماید.

در این ویدئو نگاهی در یک دقیقه به کشور سوئیس خواهیم داشت .

سیستم حمل و نقل قوی

با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی سوئیس تقریباً می توانید به هر نقطه ای از این کشور سفر کنید. بنابراین هنگام سفر با تور سوئیس به هیچ عنوان نیازی به کرایه کردن ماشین شخصی نخواهید داشت. سیستم قطار شهری سوئیس بسیار دقیق و ایمن است و این امکان را به شما می دهد که با خرید تنها یک بلیط تقریباً به تمامی نقاط کشور سفر کنید.

منظره های طبیعی بی نظیر در کشور سوئیس

سوئیس کشور است که بسیاری از منظره های طبیعی منحصر به فرد اروپا را در خود جای داده است زیرا رشته کوه های جادویی آلپ در این کشور قرار دارند. بهتر است بدانید که حتی اگر به اسکی کردن و یا کوهنوردی علاقه ندارید، خیره شدن به این منظره ها بسیار تجربه تکرار نشدنی و لذت بخشی خواهد بود. آب و هوای سوئیس در این مناطق سرد و برفی است و همین مسئله منظره های طبیعی زیبایی را خلق می نماید.

تقریبا هرکجای نقشه سوئیس که سفر کنید با منظره ای زیبا روبرو خواهید شد که نمونه اش را در هیچ کشور اروپایی دیگر نخواهید یافت.

سوئیس کشوری است که بسیاری از منظره های طبیعی منحصربه فرد اروپا را در خود جای داده است زیرا رشته کوه های جادویی آلپ در این کشور قرار دارند.

قصر های جادویی و تاریخی

قصر های زیادی در تمام بخش های کشور سوئیس وجود دارد و تقریباً تمام آن ها معماری نفس گیر و خارق العاده ای دارند. بازدید از آنها این احساس را به شما می دهد که در دوره زمانی دیگری پا گذاشته اید. نمونه ای از این قصرها، قصر کیلون است که دید کاملی بر روی دریاچه شهر ژنو دارد.

آبشار های زیبا

اگر از تعداد قصرها راضی نبودید می توانید سراغ آبشار ها بروید. معروف ترین آنها آبشار راین فال است که عظیم ترین آبشار اروپا محسوب می¬گردد. حضور در کنار این آبشارها در آب و هوای سوئیس لذتی وصف نشدنی دارد. همچنین آبشار استوباخ نیز بسیار شناخته شده است. این آبشار ارتفاع زیادی دارد و بسیار رازآلود است.

غذاهای تازه و خوشمزه سوئیس

در کنار پاکیزگی و اهمیت بهمحیط زیست، اخلاق مردم سوئیس به سمت رفتارها و کالاهای مصرفی سالم تمایل بیشتری دارد، به همین دلیل احتمال اینکه در سوئیس مواد غذایی ناسالم و غیرمجاز در غذاهای خود بیابید بسیار کمتر از دیگر نقاط دنیا است. غذاهای سوئیس تازه هستند و نانوایی های متنوع آن ها در سراسر دنیا شهره است. با این توصیفات نباید انتظار داشته باشید غذاها قیمت پایینی داشته باشند اما قطعاً ارزش پولی که بابت آن پرداخت می گردد را دارند. رستی، زورکز و رکلت اسامی محبوب ترین غذاها و خوراکی های بومی سوئیس هستند.

شکلات سوئیس!

سوئیس کشور یکی از لوکس ترین کارخانه های فراوری شکلات در دنیا است. Lindt & Sprüngli در کیلچبرگ، شهر کوچک اطراف زوریخ، واقع شده است و به عقیده بسیاری از افرادی که به سوئیس سفر کرده اند و مزه محصولات آن ها را چشیده اند یکی از بهترین شکلات های دنیا را فراوری می نماید. هرچند این شرکت در سال 1899 تأسیس شده است اما مؤسسان آن کار فراوری شکلات را از سال 1845 آغاز کرده بودند. در حقیقت این شرکت با ابداعات خود در صنعت شکلات توانست شکلات های امروزی را پایه گذاری کند.

حال که بعضی از مهمترین دلایل محبوبیت سوئیس به عنوان یکی از بهترین مقصدهای توریستی اروپا را مرور کردیم در سرانجام به ارائه مجموعه ای از اطلاعات متفرقه می پردازیم که می تواند در سفر شما به سوئیس بسیار مؤثر باشد.

بهترین شهر سوئیس به گفته بسیاری از علاقه مندان و افرادی که بارها به این کشور سفر کرده اند، شهر زوریخ است که عظیم ترین شهر سوئیس نیز به حساب می آید. این شهر در ساحل دریاچه زوریخ واقع شده است و ترکیب فوق العاده ای از المان های مدرن و تاریخی را پیش چشمان شما می گذارد. آب و هوای سوئیس بسیار متغیر است زیرا از لحاظ اقلیمی پذیرای شرایط متفاوتی است. ماه های ژانویه و فوریه کمترین میزان بارندگی را دارند و گرم ترین ماه های سال آن جولای و آگوست است. گفتنی است که سفارت سوئیس در تهران خیابان پاسداران، خیابان شهید موسوی نبش کوچه پایدار فرد (ابراهیمی سابق) واقع شده است.

منبع: ققنوس
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1021

به "سوئیس، بهترین مقصد گردشگری اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیس، بهترین مقصد گردشگری اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید