سرهنگ بازنشسته آپارتمان 3 میلیارد ریالی را وقف ازدواج جوانان کرد

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران: یک سرهنگ بازنشسته یک دستگاه آپارتمان 76 متری واقع در بزرگراه شهید ستاری تهران را وقف درمان بیماران صعب العلاج، یاری به ایتام، تهیه جهیزیه زوج های جوان و امور خیریه کرد.

سرهنگ بازنشسته آپارتمان 3 میلیارد ریالی را وقف ازدواج جوانان کرد

جهت دریافت خدمات بازسازی و تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، حوریه غفاریان جعفرزاده با حضور در سازمان اوقاف و امور خیریه ، یک دستگاه آپارتمان 76 متری واقع در بزرگراه شهید ستاری تهران را وقف درمان بیماران صعب العلاج، یاری به ایتام، تهیه جهیزیه زوج های جوان و امور خیریه کرد.

مساحت این موقوفه بیش از 76 متر مربع و ارزش تقریبی آن بیش از 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

براساس نظر این بانوی واقف که سرهنگ بازنشسته هدایت و رانندگی است، تولیت این موقوفه در زمان حیات با شخص واقف و پس از آن با سازمان اوقاف و امور خیریه خواهد بود. وقف نامه این موقوفه در 23 بهمن در سازمان اوقاف و امور خیریه تنظیم و با مراجعه به دفتر ثبت اسناد، به ثبت رسیده است.

وی هدف از این اقدام را برجای نهادن یادگار ماندگاری در دنیا مادی و یاری به مردم و نسل جوان دانست و اضافه نمود: فرهنگ وقف با تبلیغات مثبت در سالهای اخیر رو به گسترش است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 399

به "سرهنگ بازنشسته آپارتمان 3 میلیارد ریالی را وقف ازدواج جوانان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرهنگ بازنشسته آپارتمان 3 میلیارد ریالی را وقف ازدواج جوانان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید