سرمایه گذاری با حداکثر اندازه سوددهی! همین حالا اقدام کنید...
به گزارش ارانیوز، فرانچایز در صنعت فست فود، یک راه محبوب برای هر کارآفرین به منظور راه اندازی یک کسب وکار است.
وقتی یک کسب وکار می خواهد محدوده جغرافیایی خود را با هزینه افزایش دهد، محتمل است محصول و نام تجاری خود را فرانچایز کند. فرنچایز یک سرمایه گذاری مشترک بین یک امتیاز دهنده و یک امتیازگیرنده است. فرانچایز یک راه محبوب برای هر کارآفرین به قصد راه اندازی یک کسب وکار است؛ به خصوص زمانی که وارد یک صنعت بسیار رقابتی مانند فست فود می شوند. یک مزیت بزرگ برای خرید کپی رایت این است که به نام تجاری یک برند معتبر دسترسی دارید. شما نیازی به صرف منابع برای ارائه نام و محصول خود به مشتریان ندارید. در واقع ایده فرنچایز جزو ایده های پولساز است.
فرانچایز یا استارتاپ؟
اگر نمی خواهید کسب وکاری را بر اساس ایده دیگران راه اندازی کنید، می توانید کسب وکار خود را راه اندازی کنید؛ اما راه اندازی شرکت خودتان پرمخاطره است. وقتی کسب وکار خود را راه اندازی می کنید، تنها هستید. باید بیزنس پلن قوی داشته باشید. آیا محصول من به فروش خواهد رسید؟ مشتریان آنچه را که ارائه می دهم دوست خواهند داشت؟ آیا برای دوام آوردن پول کافی به دست خواهم آورد؟
نرخ شکست برای کسب وکارهای نو بالاست. تقریبا 20 درصد استارت آپ ها در سال اول دوام نمی آورند. حدود 50 درصد تا سال پنجم ادامه می یابد؛ در حالی که فقط 30 درصد هنوز پس از 10 سال در تجارت هستند. برای تبدیل رویای خود به واقعیت، انتظار داشته باشید که ساعت های طولانی و سخت بدون پشتیبانی یا آموزش تخصصی کار کنید. اگر با تجربه اندک یا بدون تجربه به صورت انفرادی بیرون می روید، عرشه در مقابل شما انباشته شده است. اگر استارت آپ برای شما بار خیلی بزرگی به نظر می رسد، مسیر حق رای ممکن است انتخاب عاقلانه تری باشد.
نام برند فرانچایز یکی از ارزشمندترین دارایی صاحبان آن فرانچایز محسوب می گردد؛ چراکه مشتریان یا مصرف نمایندگان بر اساس آن تصمیم می گیرند که کدام کسب و کار و بیزنس را برای بازاریابی خود انتخاب نمایند و این نوع برند است که مشخص نماینده نحوه تصمیم گیری خریدار در رابطه با استفاده از فرانچایز است.
به واقع اغلب مشتریان به صاحبان کسب و کار و اندازه برآورده شدن انتظارات تجاری آنان اهمیتی نمی دهند؛ اما اینکه به عنوان فرانچایزدهنده، قطعا به توسعه و بهبود روابط با مشتریان خود (منظور همان فرانچایزگیرندگان است) حفظ آن ها اهمیت خواهید داد و مشتریانی را انتخاب می کنید که به خرید از شما به خاطر کیفیت خدمات و حفظ روابط حسنه معتقد هستند. این نکته را به خاطر داشته باشید که در درجه اول، اعتماد مشتریان به نام برند در جهت برآورده شدن انتظارات خودشان است و فرانچایز دهنده و گیرنده برای تحقق این امر بایستی در یک راستا فعالیت نمایند.
اگر تحمل چنین ریسکی فراتر از توانایی شما است، مسیر دریافت کپی رایت از رستوران های زنجیره ای پیتزا سیب 360، می تواند جایگزینی هوشمندانه در نظر گرفته گردد. پیتزا سیب 360 با 50 شعبه فعال و بیش از یک دهه حضور مستمر در صنعت فست فود به شما این امکان را می دهد تا با آسودگی خاطر هرچه بیشتر، کسب و کار خود را در حوزه فست فود راه اندازی کنید. برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان پیتزا سیب 360 روی این لینک کلیک کنید.
منبع: کجارو