دیدار نماینده سازمان ملل در عراق با رئیس ستاد الحشد الشعبی

به گزارش ارانیوز، نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق با رئیس ستاد الحشد الشعبی درباره آخرین تحولات امنیتی بغداد و پیگرد عناصر باقی مانده داعش گفتگو کرد.

دیدار نماینده سازمان ملل در عراق با رئیس ستاد الحشد الشعبی

به گزارشبه نقل از سومریه نیوز، عبدالعزیز المحمداوی ملقب به ابوفدک رئیس ستاد الحشد الشعبی در دفتر این سازمان در شهر بغداد، میزبان جنین هنیس پلاسخارت کننده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در عراق و رئیس هیئت کنندگی یونامی، بود.

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس ستاد الحشد الشعبی و کننده دبیرکل سازمان ملل در این دیدار درباره تحولات اوضاع امنیتی در عراق و پیگرد عناصر باقی مانده گروهک تروریستی داعش که برای بر هم زدن امنیت و ثبات در برخی مناطق این کشور تلاش می کنند، مصاحبه کردند.

المحمداوی تاکید کرد: الحشد الشعبی یک سازمان رسمی مرتبط با کشور عراق و زیر نظر فرمانده کل نیرو های مسلح مصطفی الکاظمی، نخست وزیر این کشور است و بر لزوم پشتیبانی از کشور و تصمیم های آن و احترام به اعتبار آن تاکید دارد.

او اضافه کرد: نیرو های الحشدالشعبی به تلاش های خود در راستای مبارزه با تروریسم و بازگشت خانواده های آواره ادامه می دهد و تا به امروز برای فراهم ساختن فضای مناسب برای سرانجام دادن به پرونده آوارگان در عراق تلاش امنیتی و خدماتی بزرگی ارائه کرده است.

رئیس ستاد الحشد الشعبی همچنین از نقش سازمان ملل در پشتیبانی از عراق و کمک به آن تقدیر کرد.

کننده ویژه سازمان ملل پیش از این با شماری از مسئولان عراقی از جمله رئیس جمهور و مرجعیت شیعیان عراق دیدار و درباره مسائل پیش روی عراق از جمله برگزاری انتخابات زودهنگام و هدف قرار گرفته شدن هیئت های دیپلماتیک و منطقه سبز بغداد بحث و تبادل نظر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 938

به "دیدار نماینده سازمان ملل در عراق با رئیس ستاد الحشد الشعبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار نماینده سازمان ملل در عراق با رئیس ستاد الحشد الشعبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید