در اختیار داشتن تعداد زیادی واکسن برای واکسیناسیون افراد بالای 80 سال

به گزارش ارانیوز، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای واکسیناسیون افراد بالای 80 سال تعداد زیادی واکسن در اختیار داریم.

در اختیار داشتن تعداد زیادی واکسن برای واکسیناسیون افراد بالای 80 سال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واکسیناسیون فاز دو در کشور شروع می گردد و بعد از کادر درمان ما واکسیناسیون سالمندان را مدنظر قرار دادیم و این در جمهوری اسلامی افتخاری است چرا که آمار بالایی از سالمندان در خانه های سالمندان در دوران کرونا جان خود را از دست دادند و در ایران جمعیت کمی در خانه های سالمندان زندگی می نمایند و از احترام بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: واکسن به میزان کافی برای سالمندان بالای 80 در اختیار داریم و 900 هزار واکسن تا به امروز توزیع نموده ایم و فردا از مرز یک میلیون واکسن عبور خواهیم کرد و بعد از 80 ساله ها واکسیناسیون افراد بالای 70 سال را شروع می کنیم و به زودی تعداد قابل توجهی واکسن به دست ما خواهد رسید تا در نیمه اول تیرماه گروه هدف فاز 2 را به انتها برسانیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: خوشبختانه فاز سه واکسن برکت و پاستور شروع شده است و امیدواریم به زودی این واکسن به صورت صنعتی فراوری و در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1332

به "در اختیار داشتن تعداد زیادی واکسن برای واکسیناسیون افراد بالای 80 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اختیار داشتن تعداد زیادی واکسن برای واکسیناسیون افراد بالای 80 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید