خبرنگاران فرصت ناشران برای تحویل کتاب ها به پست تمدید شد

به گزارش ارانیوز، تهران- خبرنگاران- ناشران حاضر در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا روز شنبه (18 بهمن ماه) فرصت دارند کتاب های خریداران را به شرکت ملی پست ایران تحویل دهند.

خبرنگاران فرصت ناشران برای تحویل کتاب ها به پست تمدید شد

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، این موسسه فرهنگی گفت با توجه به افزایش حجم کتاب های درخواستی از ناشران و طبق هماهنگی با شرکت ملی پست ایران، ناشران تا شنبه (18 بهمن ماه) فرصت دارند سفارش ها را تحویل پست دهند.

از ناشران تقاضا می شود با توجه به بازه زمانی در نظر گرفته شده در ارسال کتاب ها دقت های لازم را اعمال کنند تا کتاب ها به موقع و به نحو مقتضی به دست خریداران سراسر کشور برسد.

فرصت ارسال کتاب توسط ناشران به پست تمدید نخواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در یک نگاه

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانکفورت، این رویداد فرهنگی در ایران به شکل مجازی برگزار شود.

ایوب دهقان کار مدیر عامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با حکم معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ریاست برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب معرفی گشت. در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیش از یک هزار ناشر حضور داشتند و بیش از 100 هزار عنوان کتاب برای عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شد.

همچنین 180 ناشر خارجی با 20 هزار عنوان کتاب و 142 نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت سنتر نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. هزینه ارسال کتاب ها نیز از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی برای همه مخاطبان رایگان اعلام شده بود.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از یکم تا دهم بهمن برگزار گشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1178

به "خبرنگاران فرصت ناشران برای تحویل کتاب ها به پست تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرصت ناشران برای تحویل کتاب ها به پست تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید