جهانبخش شکست تاتنهام را تماشا کرد

به گزارش ارانیوز، برایتون در روز نیمکت نشینی بازیکن ایرانی خود مقابل تاتنهام به رجحان رسید.

جهانبخش شکست تاتنهام را تماشا کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که همانند دیدار اخیرش علیرضا جهانبخش را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 15 امروز در استادیوم فالمر به مصاف تاتنهام رده ششمی رفت.

برایتون که از امتیاز میزبانی بهره می برد، بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه 3 روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و اشتباه هوگو لوریس در دفع توپ، با ضربه سر نیل موپی به گل اول رسید و دروازه تاتنهام را باز کرد.

در دقیقه 32 توپ ارسالی کوتاه از سمت چپ زمین را آرون کانلی زد که توپ برگشت داده شد ولی در ریباند این مهاجم توانست گل دوم برایتون مقابل تاتنهام را بزند تا در نیمه اول به رجحان 2 بر صفر دست یابند.

کانلی که در این بازی پُرتلاش و خطرناک ظاهر شده بود، در دقیقه 65 حرکتی سریع از سمت چپ محوطه جریمه تاتنهام انجام داد و با یک سر توپ زیبا و شوت زمینی دقیق، گل سوم برایتون را زد.

تاتنهام که چهار روز قبل در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 7 بر 2 مغلوب بایرن مونیخ شده بود، امروز هم شکست سنگین 3 بر صفر را برابر یاران جهانبخش متحمل شد تا 11 امتیازی و در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس بماند و برایتون با 9 امتیاز به رده نهم صعود کند.

علیرضا جهانبخش که در این فصل دو بار نیمکت نشینی برابر منچستر سیتی و چلسی را تجربه نموده و فرصت بازی به دست نیاورده بود، امروز هم تا انتها جزو نفرات ذخیره برایتون مقابل تاتنهام حضور داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 117

به "جهانبخش شکست تاتنهام را تماشا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش شکست تاتنهام را تماشا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید