همه چیز درباره کیت های ورزشی یورو 2024

به گزارش ارانیوز، مسابقات یورو یکی از بزرگ ترین رقابت های فوتبال در اروپا است که هر 4 سال یک بار به وسیله اتحادیه فوتبال اروپا (UEFA) برگزار می گرددو در آن تیم های ملی فوتبال از کشورهای مختلف اروپا با هم به رقابت می پردازند. اولین مسابقات رسمی UEFA در سال 1960 برگزار گردید و تا امروز همچنان هر 4 سال یک بار برگزار می گردد. مسابقات یورو 2024 سال جاری طی 4 هفته در آلمان برگزار می گردد. یکی از بخش های مجذوب کننده مسابقات یورو، طراحی کیت های ورزشی هر کشور است که با توجه به فرهنگ و موضوعات مختلف آن کشور طراحی می گردد. این موضوع در کیت های ورزشی یورو 2024 هم به شکل جالبی به چشم می خورد.

همه چیز درباره کیت های ورزشی یورو 2024

در این مسابقات، تیم های ملی فوتبال با یکدیگر در مراحل مختلف رقابت نموده و تا مرحله فینال پیش می روند. تیم منتخب هر یک از مراحل پایانی رقابت ها می تواند در سرنوشت سازترین مرحله از مسابقات حاضر گردد که در آن دو تیم برتر اروپا در فینال با هم رقابت می نمایند. 24 تیم ملی از سراسر اروپا در مسابقات یورو 2024 شرکت می نمایند. قسمت اصلی مسابقات در آلمان برگزار می گردد. در این رقابت ها، تیم های ملی فوتبال اروپا به دوازده گروه تقسیم می شوند و در مراحل مختلف در مقابل هم بازی می نمایند. تیم های برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود نموده و در نهایت تیم قهرمان مسابقات معین می گردد. فینال مسابقات این دوره در 14 جولای و در شهر برلین برگزار می گردد. یورو 2024 یکی از مهم ترین رقابت های فوتبال در اروپا محسوب می گردد و هواداران و تماشاگران زیادی دارد.

در یورو 2024 هم مثل دوره های قبلی مسابقات یورو، هر تیم ملی شرکت نماینده از کیت های ورزشی مخصوص خود استفاده می نمایند. کیت های ورزشی شامل لباس های طراحی شده و تجهیزات هستند که بازیکنان و افراد حاضر در تیم های ملی از آن ها استفاده می نمایند. تیم های ملی شرکت نماینده در رقابت های سال جاری از محصولات کمپانی های معروفی مثل Adidas، Nike، Puma، Umbro برای تهیه کیت های خود استفاده می نمایند. این کمپانی ها با استفاده از نوترین تکنولوژی ها و طراحی ها، کیت های ورزشی با کیفیت و منحصربه فردی تهیه می نمایند که به تیم ها یاری می نماید تا برترین عملکرد را در مسابقات ارائه دهند.از لباس های برگزیده تیم های ملی شرکت نماینده در یورو 2024 می توان به لباس های رسمی تیم ها با رنگ ها، طرح ها و شعارهایی اشاره نمود.

نکته قابل توجهی که در طراحی کیت های ورززشی یورو 2024 به چشم می خورد، درخشش نام کمپانی آدیداس بر لباس طراحی های منتخب این دوره است. کیت های روزشی برخی از کشورها بیشتر از بقیه مورد استقبال عمومی قرار گرفته است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم. اما جالب اینجاست که اغلب این لباس های پرطرفدار را شرکت آدیداس طراحی نموده است. طراحی کیت های ورزشی یورو 2024 به وسیله شرکت آدیداس بر پایه اصول قدیمی اما با یک نوآوری و خلاقیت هوشمندانه بوده و به نظر می رسد همین موضوع باعث جذابیت آن ها شده است.

برترین کیت های ورزشی یورو 2024

برترین کیت های ورزشی یورو 2024 بر اساس طراحی، کیفیت ساخت، رنگ ها و جزئیات دیگر انتخاب شوند. البته انتخاب برترین کیت ورزشی بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد، اما برخی از کیت های برتر این رقابت ها را می توانید در ادامه ببینید.

????????????????????????????کیت ملی تیم فوتبال انگلستان (England)

لباس رسمی تیم ملی انگلیس در این رقابت ها به وسیله Nike طراحی شده است و بر اساس طرح های قرمز و سفید سنتی این تیم است. شاید بتوان گفت چشم نوازترین بخش این کیت، حاشیه بنفش دور پیراهن است که روی تمام لباس های این تیم اضافه شده است.

????????کیت ملی تیم فوتبال بلژیک (Belgium)

آدیداس مجری طرح کیت ملی تیم فوتبال بلژیک است و می گوید: برای طراحی لباس های تیم ملی آلمان در تجلیل از تاریخ هنر و طراحی بلژیک از شخصیت تن تن الهام گرفته است.

????????کیت ملی تیم فوتبال آلمان (Germany)

پیراهن نو آلمان به روشی مدرن با هدف نشان دادن سنت فوتبال این کشور طراحی شده است. آخریت کیت ورزشی نمایش داده شده از تیم ملی آلمان رنگ سفید مهعمولی دارد که رنگ های مشکی، قرمز و طلایی پرچم شان را روی شانه ها نشان داده است. آلمان در 70 سال گذشته از محصولات آدیداس برای کیت های ورزشی خود استفاده می نموده ما در یورو 2024 به سراغ نایک رفته است.

????????کیت ملی تیم فوتبال ایتالیا (Italy)

پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا، همانطور که انتظار می رفت، با استفاده از سه رنگ سبز، سفید و قرمز پرچم این کشور طراحی شده که از دو طرف شانه ها به سمت پایین کشیده شده است. جالب است بدانید که پشت یقه پیراهن، نام پیراهن ملی ایتالیا (LITALIA CHIAMO) حک شده است.

آلبوم تصاویر کیت های ورزشی منتخب یورو 2024

منابع: nytimes, skysports

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1403 بروزرسانی: 27 خرداد 1403 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 2012

به "همه چیز درباره کیت های ورزشی یورو 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره کیت های ورزشی یورو 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید