تور ایتالیا: جنوا جانشین شوچنکو را از بلژیکی ها خرید

به گزارش ارانیوز، تیم فوتبال جنوا برای بقا در سری A به یک گزینه غیرمنتظره در خارج از مرزهای ایتالیا اعتماد کرد.

تور ایتالیا: جنوا جانشین شوچنکو را از بلژیکی ها خرید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که همه منتظر بودند تا باشگاه جنوا طبق معمول یک گزینه داخلی را و حتی یکی از سرمربیان سابق خودش را دوباره روی کار بیاورد تا جانشین سرمربی اخراجی اش آندری شوچنکو کند، این باشگاه با انتشار بیانیه ای همه را غافلگیر کرد و گفت که با الکساندر بلسین سرمربی تیم اوستنده بلژیک قرار داد بسته است.

برونو لابادیا سرمربی آلمان سابق تیم هرتابرلین گزینه نخست جنوایی ها بود اما بعد از آنکه او پیشنهاد این باشگاه را رد کرد، این تیم به سراغ هموطن او بلسین رفت، مربی ای که به اجرای فوتبال مبتنی بر پرسینگ مشهور است. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که حتی نام بلسین جزو گزینه های راهنمایی جنوا مطرح نشده بود.

از آنجایی که بلسین با تیم اوستنده بلژیک قرارداد داشت، باشگاه جنوا برای استخدام این مرد 48 ساله مجبور شده به بلژیکی ها غرامت بپردازد.

بلسین سومین سرمربی جنوا در فصل جاری پس از داوید بالاردینی (از ماه آگوست تا نوامبر) و آندری شوچنکو (از نوامبر تا هفته گذشته) محسوب می گردد و راهنمایی تیمی را برعهده گرفته که با 12 امتیاز در رده نوزدهم جدول واقع شده است و یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به سری B است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1698

به "تور ایتالیا: جنوا جانشین شوچنکو را از بلژیکی ها خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: جنوا جانشین شوچنکو را از بلژیکی ها خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید