جلوگیری از ارسال پیغام اشتباهی در گروه واتساپ با این ترفند ساده

به گزارش ارانیوز، واتساپ به تازگی یک ویژگی جدید داده که در وهله اول ممکن است تصور کنیم که کاربردی به جز رفع کردن یکنواختی این پیغام رسان از نظر ظاهر ندارد.

جلوگیری از ارسال پیغام اشتباهی در گروه واتساپ با این ترفند ساده

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، یک طور هایی مدتی است که واتساپ در گروه های کاری، اداری و شرکتی و دانشگاهی، بیشتر از تلگرام مورد استقبال قرار گرفته است. تلگرام بسیار پیشرفته تر از واتساپ است، اما از آنجایی که به هر حال مستقیم و بی درسر در دسترس نیست، خیلی ها ترجیح می دهند که کار های ساده اطلاع رسانی و ارسال فایل و برنامه کاری و آموزشی را با همین واتساپ انجام بدهند.

اما همین موضوع باعث شده که احتیاط بیشتری لازم باشد. چرا؟

شما ممکن است گروه های واتساپی را با هم اشتباه بگیرید. مثلا دوست شما ممکن است هم در یک گروه رسمی و اداری پیغامی بفرستد و هم در یک گروه خودمانی تر. بعد شما ناگهان در گروه اشتباهی، پاسخی بدهید که به صلاح نباشد. مثلا حاوی شوخی ای باشد یا محتوای خاصی داشته باشد که یک دردسر شغلی برایتان ایجاد کند.

چه کار می گردد کرد که چنین اشتباهی کمتر گردد؟

واتساپ به تازگی یک ویژگی جدید داده که در وهله اول ممکن است تصور کنیم که کاربردی به جز رفع کردن یکنواختی این پیغام رسان از نظر ظاهر ندارد.

این ویژگی جدید این است که شما می توانید تصویر پشت زمینه یا بک گراند هر گروه یا چت را عوض کنید و چیز متفاوتی در آن بگذارید

در پیغام رسان های زیادی، کاربر تنها اجازه دارد که یک بک گراند برای همه گروه ها و چت ها انتخاب کند، اما در واتساپ حالا دیگر پشت زمینه ها می توانند متفاوت باشند.

حالا کار هوشمندانه ای که شما می توانید بکنید این است که بک گراند همه گروه های رسمی تر و اداری را چیزی انتخاب کنید که یک هشدار ضمنی در ذهن شما ایجاد می نماید. مثلا از بک گراند تیره یا بک گراند زرد بهره ببرید.

به همین سادگی جلوی کلی از دردسر های احتمالی گرفته می گردد.

تعویض پشت زمینه خیلی ساده است و شاید لازم نباشد که شرح واضحات بدهم. در قسمت تنظیمات هر گروه شما wallpaper and sound را دارید که وقتی روی ان تپ می کنید، گزینه انتخاب والپپر جدید را می بینید و می توانید یک بک گراند پیش فرض با سبک مورد علاقه خودتان یا یک عکس داخل گوشی را بک گراند کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1066

به "جلوگیری از ارسال پیغام اشتباهی در گروه واتساپ با این ترفند ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از ارسال پیغام اشتباهی در گروه واتساپ با این ترفند ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید