جاذبه های گردشگری عمان ، عمان مقصد بزرگ برای معتادان آدرنالین (تور عمان ارزان)

به گزارش ارانیوز، عمان اغلب در میان دریایی از همسایگان پر زرق و برق در امارات متحده عربی نادیده گرفته شده است، با این حال تمام این زرق و برق ها را پوشش می دهد. در حالی که دبی دارای آسمان خراش های ساخته انسان و جزایر است، عمان با قله های ناهموار و سواحل شنی سفید معین شده است. به جای خرید آخرین لامبورگینی روکش شده با الماس یا محصولات پتک فیلیپ، عمانی ها به احتمال زیاد یک فنجان خوب از چای کاراک، شیرینی و چای هندی، دارچین، و زنجبیل را می چشند. و در حالی که دبی محل شناخته شده ای برای سوزاندن بودجه تان است، عمان در حال بدیل شدن به مکانی برای خوشگذرانی پس از خستگی و کار است. طیف گیج کننده ای از صحنه های طبیعی و جاذبه های گردشگری عمان، آن را یک مکان رو به رشد برای جویندگان ماجراجویی ساخته است. در یک بعد از ظهر شما می توانید از دریا به کوه ها و سپس به بیابان برسید. و اکنون، به لطف تعدادی از هتل های نو جاه طلبانه، این امکان وجود دارد تا با آسایش در این مکان های فاخر از هیجانات خود لذت ببرید. این راز قطعا در حال فاش شدن است: سلطنت در سال 2016، رکورد 3 میلیون بازدید کننده را به ثبت رسانده است، عددی که از سال 2015 بالای 16.2 درصد می باشد. چند روز دیگر به کسب و کار بعدی خود در دبی اضافه کنید تا قبل از رسیدن توده مردم به آنجا برسید. اینکه در سفر به عمان کجا بروید بستگی به نوع هیجانی دارد که در پی آن در دیدنی های عمان هستید.

جاذبه های گردشگری عمان ، عمان مقصد بزرگ برای معتادان آدرنالین (تور عمان ارزان)

با تور عمان ارزان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

پیاده روی در جبل اخضر

تنها حدود چهار ساعت طول می کشد تا یک خودروی چهار چرخ محرک شما را از دبی به کوه های پرتگاه دار جبل اخضر عمان برساند. قله ها و دره ها برای پیاده روی ساخته شده اند و ارتفاع 6500 فوت بالاتر از سطح دریا، فرد را برای تمرینات ارتفاع زبده می نماید. اگر قصد دارید بین ماه های مارس و می سفر کنید، فصل گل رز را درخواهید یافت، همان زمان که تپه ها زیر پتویی قرمزرنگ می روند. در هتل 10 ماهه آنانتارا در جبل اخضر اقامت کنید، مکانی با 115 اتاق که از جلگه حاصلخیز سایک مانند یک قلعه با ماسه سنگی همراه با چشم انداز ها تنگه به کمال و زیبایی می رسد. در آنجا و دیدنی های عمان، ساکنان کوه گوروس به شما یاری می نمایند تا برنامه سفر کاملی را بسازید. شما می توانید در عمق تنگه و جاذبه های گردشگری عمان فرود بیایید، میان سه روستای باستانی که در این نزدیکی هستند پیاده روی کنید، یا در دره ای به نام وادی آبشارها فرود آیید و از جاذبه های گردشگری عمان لذت ببرید. کارهای راحت تری هم هستند، در طول راه سفر به عمان، راهنمای شما یک محل خوش چشم انداز برای یک فنجان قهوه قوی عمانی کنار یکی از رودخانه های کوچک این منطقه و دیدنی های عمان پیدا خواهد نمود.

غواصی در کنار شبه جزیره مسندم

غواصان زرنگ می دانند که دریا از راس شبه جزیره عرب از برترین، غافلگیرانه ترین مکان های غواصی در دنیا است. صخره های مرجانی جزایر Daymaniyat، طبیعت حفاظت شده خلیج عمان، گیتار ماهی ها، لاک پشت های منقار دار، ماهی های پهن برقی، مارماهی ها و اسب های دریایی را به عنوان ساکنان این منطقه به شمار می آورد. یک ساعت در امتداد ساحل از مسقط رانندگی کنید، سپس یک قایق سواری یک ساعته انجام دهید- کاری ساده و آسان برای یک سفر روزانه یا سفر غواصی آخرهفته. برای فرار به دور دست ها، به خلیج Six Senses Zighy بروید که 82 ویلا و سوئیت سنگی در راس شمالی عمان دارد. مهمانان می توانند با استفاده از پاراگلایدر از یک پرتگاه به ساحل خصوصی هتل بروند- برای یک معتاد آدرنالین چطور است که آخر هفته خود را اینگونه شروع کند؟ در شبه جزیره مسندم، می توانید در پی کوسه های لئوپارد در میان مرجان های بنفش نادر و زیر صخره های بلند باشید. و شما به علت داشتن ناحیه منحصر به فرد و آبدره مانند برای خودتان، امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد.

سواری روی شن در صحرای شنی واهیبا

در دو ساعتی جنوب مسقط، شما می توانید در سراسر صحرای واهیبای عمان روی شن سوارکاری کنید. یک غلتانه سرعتی همراه با یک راننده ماهر خودروی 4 چرخ محرک هستند که شما از قله های طلایی نرم تا فرو رفتن درون دره های کم عمق می برند. پس از آن با دنیاگردی هدهد برای اردو زدن به ناحیه خشک و سرد صحرا بروید. این شرکت چادرهای مجللی را به سبک بادیه نشینی می سازد، که هنگام برخاستن شن ها مانند پناهگاهی غیرمنتظره با تشک های نرم، پارچه های محلی و دوش ها و توالت خصوصی می باشند. اما در سفر به عمان موضوع فقط این ها و وعده های غذایی متنوع نیستند، سکوت این مکان در دیدنی های عمان لذت نهایی است.

یک جلسه تمرینی هیجان انگیز در Salalah

در سفر به عمان در Salalah، یک شهر ساحلی درکرانه جنوبی عمان، حتی یک سفر معنوی می تواند یک چرخش پرماجرا باشد. این منطقه به پاییزهایش معروف است و یا مونسون ها که در فصل بارانی تازگی را برای سعودی ها و اماراتی ها به ارمغان می آورند و برای مدتی از گرما می کاهند. بقیه سال، بازدیدنمایندگان برای آسمان های آفتابی، دمای مطبوع و مایل ها سواحل بی نظیر می آیند. آخرین جذابیت چشمه معدنی در محل بلید Salalah درکنار آنانتارا می باشد، که یک خلوتگاه برای شب نشینی عربی با 136 اتاق سفید کاری شده است. برای تمرین ذهنی و جسمی، در یک جلسه مدیتیشن تبتی در بیابان ثبت نام کنید. یک درمانشناس چشمه معدنی شما را تا عمق 250،000 مایل-مربع در ربع الخالی (بعلاوه به عنوان یک چهارم خالی هم نامیده می گردد) همراهی می نماید و تمرینات باستانی را درست قبل از غروب خورشید انجام می دهد. بعدا، چند لحظه با افکار خود زیر یک آسمان پر زرق و برق و پر ستاره سپری کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1885

به "جاذبه های گردشگری عمان ، عمان مقصد بزرگ برای معتادان آدرنالین (تور عمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری عمان ، عمان مقصد بزرگ برای معتادان آدرنالین (تور عمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید