تیک تاک حالت اشتراک گذاری عکس را به صورت مستقیم در اینستاگرام اضافه می نماید

به گزارش ارانیوز، این روزها اینستاگرامی که نداریم و از قرار معلوم پس از این هیچ وقت به صورت روتین و بی دردسر دسترسی به آن نخواهیم داشت، اما تیک تاک خواب تازه برای اینستاگرام دیده است!

تیک تاک حالت اشتراک گذاری عکس را به صورت مستقیم در اینستاگرام اضافه می نماید

اپلیکیشن ویدیوی کوتاه بسیار محبوب تیک تاک، حالت عکس نوی را معرفی نموده است که به طور قابل توجهی شبیه به آنچه در برنامه اشتراک گذاری عکس متا ارائه می گردد، به نظر می رسد.

به عنوان بخشی از به روزرسانی ابزارهای ویرایش نو در وبلاگ تیک تاک، کاربران اکنون می توانند عکس های ثابت را به صورت مستقل یا به عنوان بخشی از قالب چرخ فلک carousel آپلود نمایند.

به این ترتیب همان طور که اینستاگرام نگران ویدپوهای کوتاه تیک تاک شده بود، اینستاگرام هم نگران است که در بخش اشتراک عکس ثابت از اینستاگرام عقب مانده باشد و هر دو در صدد دست گذاشتن روی نقطه فزونی هم هستند!

این شرکت می گوید: برای زمانی که ترجیح می دهید خود را در قالب هایی غیر از ویدیو بیان کنید، ما Photo Mode را منتشر کردیم، یک فرمت چرخ فلک نو در تلفن همراه برای محتوای عکس موجود است که برای اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بالا در تیک تاک ایده آل است.

حالت عکس به شما امکان می دهد پست هایی متوالی یا چرخ و فلکی از تصاویر ثابت را به اشتراک بگذارید که به طور اتوماتیک یکی پس از دیگری نمایش داده می شوند. شما می توانید موسیقی همک اضافه کمید.

فعلا در نسخه مرورگر این سرویس قابل مشاهده نیست و تنها در اپلیکیشن دیده می گردد.

این اولین باری است که نیک تاک به طور فعال ویژگی اصلی اینستاگرام، بزرگترین رقیب برنامه اضافه می نماید.

از سوی دیگر اینستاگرام در گذشته از جمع آوری (سرقت) ویژگی های اپلیکیشن های دیگر خجالتی نبود، مثلا سرویس Stories آن یک برداشت مستقیم از اسنپ چت بود در حالی که پلتفرم Reels کپی دقیق تیک تاک بود.

اکنون که عکس هم وارد تیک تاک شده و اینستاگرام تجربه کاربری خود را به طور مداوم با سیل تبلیغات بدتر می نماید، ممکن است تیک تاک کاربران بیشتری جذب کند. همین دیروز، اینستاگرام اظهار داشت که تبلیغات به اصطلاح متناسب بیشتری نمایش خواهد داد.

اینستاگرام در واقع تقریباً به طور کامل از یک برنامه اشتراک گذاری عکس به درآمده بود اما بعد واکنش های گسترده ای به وسیله افراد مشهور رخ داد و اینستاگرام مجبور به تغییر راستا شد. از آن موقع، این برنامه کاملاً معین نیست که می خواهد چه چیزی بگردد و چه آینده ای را به کاربران خود ارائه کند!

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1849

به "تیک تاک حالت اشتراک گذاری عکس را به صورت مستقیم در اینستاگرام اضافه می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تیک تاک حالت اشتراک گذاری عکس را به صورت مستقیم در اینستاگرام اضافه می نماید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک حالت اشتراک گذاری عکس را به صورت مستقیم در اینستاگرام اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید