تکمیل زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آبادکتول

به گزارش ارانیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد علی آبادکتول با اعتبار 2میلیارد و 300میلیون ریال خبر داد.

تکمیل زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آبادکتول

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری امروز شنبه 6 اردیبهشت ماه 99 با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی ساماندهی زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد شهر فاضل آباد (امام زاده شیخان) بااعتبار 2میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه های استانی در روستای محمدآباد شهرستان علی آباد کتول آغاز شد.

او با اشاره به این که در عملیات اجرایی این فاز تکمیل محوطه سازی شامل اجرای سکو و آلاچیق و مبلمان بتنی طرح چوب پیش بینی شده است، اعلام کرد: این اداره کل در سال گذشته اقدام به احداث هشت چشمه سرویس بهداشتی در دهانه محمدآباد، آبخوری و همچنین تعداد هشت عدد سکو و سه عدد آلاچیق با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان اظهار کرد: اداره کل استان در سال آینده مبلغ 11 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد پیش بینی کرده است که در صورت تخصیص، نسبت به تکمیل زیرساخت های لازم در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام خواهد کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 675

به "تکمیل زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آبادکتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل زیرساخت های گردشگری دهنه محمدآباد در علی آبادکتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید