تور روسیه ارزان: دیدن کنید: تصاویر هوایی بی نظیر از مسکو

به گزارش ارانیوز، مسکو مرکز روسیه در کمتر از چند ماه دیگر میزبان جام جهانی 2018 خواهد بود، در این مقاله می توانید تصاویر هوایی زیبا از سراسر شهر مسکو را ببینید.

تور روسیه ارزان: دیدن کنید: تصاویر هوایی بی نظیر از مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مسکو مرکز 869 ساله روسیه یکی از زیباترین شهرهای جهان، مرکز بزرگ ترین کشور جهان و دومین شهر پرجمعیت اروپایی است. مکان های زیبا، خانه های قدیمی، کلیساها و بناهای تاریخی زیادی در این شهر وجود دارد.

این روزها، مسکو در حال بازسازی است و ورزشگاه ها و سازه های ورزشی نو برای جام جهانی 2018 در این شهر ساخته می گردد. شهرهای زیبا در روسیه با تاریخ و فرهنگ چند صدساله کم نیستند و تنها در مسکو بیش از صد موزه وجود دارد. بعلاوه، این شهر به سالن های تئاتر خود مشهور است. جای تعجب نیست که مسکو پس از سن پترزبورگ در جایگاه دوم رتبه بندی زیباترین شهرهای روسیه واقع شده است. با وجود این واقعیت که مسکو دشواری های فراوانی را از سر گذرانده، این شهر دارای تعداد زیادی آثار تاریخی فوق العاده دیدنی است و جاذبه هایی چون کلیسای نجات دهنده مسیح، کرملین، موزه پوشکین و میدان سرخ، قلب مسکو، دارد.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1695

به "تور روسیه ارزان: دیدن کنید: تصاویر هوایی بی نظیر از مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: دیدن کنید: تصاویر هوایی بی نظیر از مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید