تور روسیه ارزان: معرفی شهر نیژنی نووگورود روسیه و زیبایی های بی مثالش

به گزارش ارانیوز، شهر نیژنی نووگورود روسیه Nizhny Novgorod یکی از شهرهای بی مثال بشمار می آید و زمانی یکی از شهرهای نظامی مهم روسیه بود. در زمان اتحاد جماهیر شوروی گردشگران خارجی نمی توانستند از آن تماشا نمایند اما، پس از فروپاشی شوروی این امکان برای گردشگران خارجی هم بوجود آمد. با ما در این مقاله خواندنی و جالب همراه شوید تا بدانید شهر نیژنی نووگورود کجاست و از زیبایی های این شهر آگاهی یابید.

تور روسیه ارزان: معرفی شهر نیژنی نووگورود روسیه و زیبایی های بی مثالش

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

طولانی ترین پله روسیه در شهر نیژنی نووگورود

در دوره ای که شهر نیژنی نووگورود روسیه Nizhny Novgorod به گورکی معروف بود، پلکان های چکالوف اسم بلندترین پلکان در روسیه را از آن خود نموده بودند. قابل ذکر است که در خاکریزهای بالا و پایین رود ولگا، دو میدان عمومی بوده که این پله ها این دو میدان را به هم وصل می نمایند. در رابطه با نامگذاری این پله های Nizhny Novgorod به پله های چکالوف، باید بگوییم که نام آن برگرفته شده از نام یک خلبان روس، والری چکالوف است.

کرملین نیژنی نووگورود و خیابان روژ دستونکای

در شهر نیژنی نووگورود روسیه Nizhny Novgorod، کرملین یکی از جاذبه های اصلی بشمار می آید و زمان ساخت و تأسیس آن به اوایل قرن شانزدهم می رسد. کرملین در گذشته به اسم یک قلعه نظامی کاربرد داشت اما، امروزه به اسم یک موزه فعالیت می نماید و در یک فضای باز نهاده شد. براساس مقاله شهر نیژنی نووگورود کجاست باید بدانید که خیابان روژ دستونسکای یکی از خیابان های اصلی Nizhny Novgorod بوده که شما با قدم زدن و پیاده روی در آن احساس می کنید که به زمانهای گذشته بازگشته اید.

باغ وحش لیمپوپو

در باغ وحش لیمپوپو Nizhny Novgorod انواع پرندگان، پستانداران و خزندگان بسر می برند و علاوه بر آنها، محل یک باغ گیاه شناسی گرمسیری هم است. نکته مهم دیگری که در خصوص این باغ وحش وجود دارد، این است که در محوطه آن یک پارک مجسمه سازی کوچک متشکل از قطعات اصلی و ماکت بوده که گردشگران می توانند سری به آن بزنند.

تغییر نام نیژنی نووگورود در زمان شوروی

در گذشته برای اینکه نووگورود غربی از نووگورود قدیمی متمایز گردد، این شهر را به نام نووگورود سرزمین های پایین تر نامگذاری کردند که این نامگذاری بخاطر نهاده شدن این شهر در پایین دست بود. تغییر دادن نام شهر و مکان ها در دهه 1930 یکی از اقداماتی بود که به وسیله اتحاد جماهیر شوروی و بعد از در دست گرفتن زمام قدرت انجام شدند تا با این کار، از دوره تزار فاصله بگیرند. یکی از اتفاقات 1932 میلادی، تغییر نام شهر نیژنی نووگورود به نام یک نویسنده بی مثال شوروی بود. در نهایت، در سال 1990 مجددا اسمش به نیژنی نووگورود بازگشت.

نیژنی نووگورود معروف به شهر هنر

در نیژنی نووگورود روسیه گالری های متعددی بچشم می خورند. از این رو، آن را به اسم شهر هنر می شناسند. بنای یادبودی که برای وبلاگستان روسیه ساخته شد، یکی از بی مثال های نیژنی نووگورود بود که برای 10 نفر جا دارد و مجهز بودن به وای فای رایگان از امکانات ویژه آن بشمار می آید. در مرکز این شهر، گالری هنری کلادوفکا بوده که در آنجا انواع کنسرت و نمایش های تفریح برگزار می گردند. موزه تفریح خانه وارونه هم از دیگر جاذبه ها بوده که بصورت خانه ای رو به بالا ساخته شده است.

براساس مقاله شهر نیژنی نووگورود کجاست باید بدانید که در این شهر به موسیقی توجه ویژه ای می گردد و مکانهای زیادی وجود دارند که در آنجا کنسرت هایی خارق العاده برگزار می شوند. بعلاوه، در سرتاسر شهر شما توانید کافه هایی را پیدا کنید که در آنجا موسیقی زنده را ارائه می دهند. قابل ذکر است که مردم این شهر علاوه بر موسیقی جاز، به موسیقی راک هم بسیار علاقمند هستند.

گردشگران خارجی یکبار از ورود به نیژنی نووگورود منع شدند

چیزی حدود یک سال بعد از تغییر نام این شهر و در سال 1991، دروازه های این شهر برای ورود بازدیدنمایندگان و گردشگران خارجی باز شدند. این در صورتی بود که تا قبل از آن، ورود به شهر در تمام دوره اتحاد جماهیر شوروی برای گردشگران خارجی امکانپذیر نبود.

نیژنی نووگورود شهری با آیین های گوناگون

بیشتر از 120 انجمن و جامعه مذهبی در این شهر وجود دارند و شما می توانید کلیساها، مساجد و سایر مراکز مذهبی را به وفور مشاهده کنید.

نیژنی نووگورود معروف به هالیوود روسیه

این شهر که به هالیوود روسیه معروف بود، هر سال محل فیلمبرداری مجموعه ای از فیلم های معروف جهانست؛ فیلم معروف سالت با بازی آنجلینا جولی. بنابراین، هنگام عبور از خیابان و بطور کلی در هر جایی از اطراف خود باید بدنبال دوربین باشید.

مناسب بودن رودخانه های نیژنی نووگورود برای سفرهای دریایی

نیژنی نووگورود روسیه را معمولا مرکز سفر دریایی روسیه می دانند که این موضوع را میتوان به قرارگیری این شهر در محل برخورد ولگا و اوکا مرتبط دانست. شما به صورت دریایی می توانید به پرم یا آستاراخان، سنت پترزبورگ و مسکو در هر بازه زمانی سفر نمایید. این بازه زمانی می تواند از 4 روز تا 2 هفته را شامل گردد.

وجود ایستگاهی خیالی در مترو نیژنی نووگورود

در سال 1993 می خواستند در مترو نیژنی نووگورود یک ایستگاه نو بسازند، اما به دلیل تمام شدن بودجه، این پروژه بصورت ناتمام باقی ماند. اکنون، آن را به اسم یک ایستگاه خیالی در نظر می گیرند و قطارها بدون توقف از این ایستگاه خیالی عبور می نمایند.

اولین تانک امتحان جماهیر شوروی در نیژنی نووگورود

در طی سالهای 1941 تا 1945 و در طی جنگ بزرگی که در آن اتحاد جماهیر شوروی با آلمان نازی درگیر بود، نیژنی نووگورود یکی از مهمترین شهرهای فراوری تجهیزات جنگی بشمار می آمد. براساس گزارش های موجود، تعیین گشت که نیژنی نووگورود محل ایجاد نخستین تانک اتحاد جماهیر شوروی بوده است.

پرسه زدن ارواح در خطوط قطار نیژنی نووگورود

شایعاتی در خصوص گشت و گذار ارواح در مسیرهای مترو شهر نیژنی نووگورود وجود دارند. براساس آنها، این ارواح روح دو کارگر هستند که در هنگام ساخت مسکوسکایا در ژانویه 1984 بخاطر ریزش دیواره ها از جهان رفته اند.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1527

به "تور روسیه ارزان: معرفی شهر نیژنی نووگورود روسیه و زیبایی های بی مثالش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: معرفی شهر نیژنی نووگورود روسیه و زیبایی های بی مثالش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید