تغییر قانونی در کشتی که هنگام شام اعلام شد!

به گزارش ارانیوز، رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه فاصله زیادی تا مسابقات جهانی وجود ندارد، دوست نداریم کشتی گیران ملی مان آسیب ببینند و این هفته از آنها در ترکیب مان استفاده نخواهیم کرد.

تغییر قانونی در کشتی که هنگام شام اعلام شد!

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه شب گذشته مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت تیم ها در هفته اول لیگ برتر اجازه استفاده از کشتی گیران رده سنی امیدشان را دارند، گفت: در جلسه ای که صبح روز گذشته (یکشنبه) در محل سازمان لیگ فدراسیون کشتی داشتیم، عنوان شد که کشتی گیران رده سنی امید به خاطر پیش رو بودن مسابقات جهانی، در هفته اول مسابقات کشتی نخواهند گرفت، اما با این وجود، شب در حالی که بچه ها دیگر کنترل وزن نداشتند و مشغول شام خوردن بودند، این خبر اعلام شد که آنها می توانند کشتی بگیرند.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه سازمان لیگ، تنها تیمی که می توانست خواستار تعویق مسابقه اش به خاطر عدم استفاده از کشتی گیران امید شود، ما بودیم چون سه ملی پوش امید را در اوزان 65، 70 و 74 کیلوگرم در اختیار داشتیم اما چنین درخواستی از سازمان لیگ نکردیم.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این سه کشتی گیر رده سنی امید در هفته اول تیم تا ثبت جهانی توس را همراهی نمی کنند، گفت: به فکر تیم ملی امید هستیم و باتوجه به اینکه فاصله زیادی تا مسابقات جهانی وجود ندارد، دوست نداریم کشتی گیران ملی مان آسیب ببینند و از آنها این هفته در ترکیب مان استفاده نخواهیم کرد. ضمن اینکه باشگاه ما نام فرهنگی را یدک می کشد و برای ما اولویت تیم ملی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 153

به "تغییر قانونی در کشتی که هنگام شام اعلام شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر قانونی در کشتی که هنگام شام اعلام شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید