باخت هفته نخست تلنگری برای جوانان توس مشهد بود

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/خراسان رضوی مربی تیم بدمینتون توس جهت مشهد گفت: با ترکیبی بومی و با جذب 2 بازیکن غیربومی لیگ را شروع کردیم که امیدوارم نتایج خوبی در لیگ بگیریم.

باخت هفته نخست تلنگری برای جوانان توس مشهد بود

سعید بابیانی در نشست خبری هفته دوم لیگ برتر بدمینتون کشور که در مجموعه ورزشی سجاد مشهد برگزار گشت، اظهار کرد: یکی از بازی های سخت لیگ را در هفته اول برگزار کردیم و علی رغم اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، نتیجه را واگذار کردیم. این نتیجه باعث شد تلنگری به بازیکنان تیم، به ویژه جوانان وارد شود. پس از بازگشت از اردکان، تمرینات تاکتیکی خود را انجام دادیم و امیدوارم شاهد نتایج قابل قبولی در ادامه رقابت ها باشیم.

وی در خصوص بازیکنان تیم توس جهت مشهد نام کرد: فصل قبل در لیگ پایین تر با ترکیبی کاملا بومی حضور داشتیم و قهرمان شدیم. سعی کردیم همان شاکله را حفظ کنیم و 2 بازیکن خارجی از زنجان و تهران جذب کردیم. در مجموع تعداد بازیکن جوان بیشتری نسبت به سایر تیم ها در اختیار داریم.

همچنین امیر پاکدل، سرپرست تیم بدمینتون توس جهت مشهد، در این نشست شرح داد: در هفته اول با تیم اردکان بازی داشتیم که از 2 بازیکن ملی پوش سود می برد. انتظار برد داشتیم اما فرایند بازی مطابق نظر ما پیش نرفت.

وی گفت: با تیم البرز در لیگ یک بازی کردیم و در کرج پیروز شدیم. امسال هم همان تیم مقابل ما بازی می کند که امیدوارم با اقتدار پیروز این دیدار شویم.

بازیکنانم برای اولین بار در لیگ برتر بدمینتون بازی می کنند

هادی عمل کننده، سرمربی تیم بدمینتون پروتئین 99 البرز، هم در این نشست اظهار کرد: هفته گذشته مقابل دانشگاه یزد بازی کردیم که متاسفانه 4 بر یک نتیجه را واگذار کردیم اما نمایش قابل قبولی داشتیم و اگر کمی شانس همراه ما می بود، می توانستیم پیروز بازی باشیم. در هفته دوم هم به مصاف تیم توس جهت مشهد خواهیم رفت که کار سختی در مشهد داریم.

وی افزود: در واقع با توجه به حضور بازیکنان بومی و ملی پوش در تیم توس جهت مشهد کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم. امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم. در حال حاضر تمام بازیکنان تیمم بومی هستند و برای اولین مرتبه است که در سطح لیگ برتر تجربه کسب می کنند.

عمل کننده گفت: در لیگ یک هم با کننده مشهد بازی کردیم که بازی رفت را بردیم و بازی برگشت را واگذار کردیم. نسبت به سال پیش تیم ما منسجم تر شده و تیم مشهد هم تغیراتی داشته است. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. یکی از بازیکنان تیم مصدوم است که یکی 2 هفته دیگر به جمع ما اضافه می شود.

وی نام کرد: اگر صاحبان صنایع و برندها وارد ورزش شوند و سرمایه گذاری کنند، انگیزه مضاعفی برای ورزشکاران ایجاد می شود تا با دلگرمی بیشتری به ادامه مسابقات و ورزش حرفه ای بپردازند. تیمداری در هر 2 بخش بانوان و آقایان سخت است اما با تلاش های ریاست هیات بدمینتون البرز و حمایت های وی این اتفاق برای بدمینتون البرز افتاد و امیدوارم حمایت ها ادامه داشته باشد تا شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1525

به "باخت هفته نخست تلنگری برای جوانان توس مشهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت هفته نخست تلنگری برای جوانان توس مشهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید