امباپه: فرصت تاریخ سازی با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان را دارم، بازیکنان کاملاً از توخل حمایت می کنند

به گزارش ارانیوز، بال فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید که برای تاریخ سازی به این تیم پیوسته است.

امباپه: فرصت تاریخ سازی با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان را دارم، بازیکنان کاملاً از توخل حمایت می کنند

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه که تابستان 2017 در انتقالی پرسروصدا که با پاداش های در نظر گرفته شده به 180 میلیون یورو می رسد، از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: این دقیقاً همان دلیلی است که من به خاطرش اینجا هستم. همیشه می خواستم تاریخ فوتبال فرانسه را بنویسم. من فرصت دیگری دارم تا این بار با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا این کار را انجام دهم.

وی افزود: وقتی در سال 2017 به پاری سن ژرمن پیوستم، تیم مشکلاتی داشت اما حالا ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم. این نشان می دهد که ما هرگز تسلیم نشده ایم و این اتفاق فوق العاده ای خواهد بود که اگر یک تیم فرانسوی فاتح این رقابت ها شود. من به همین خاطر به پاری سن ژرمن آمدم. همیشه رویای این را داشتم که با بهترین بازیکنان مصاف کنم. همیشه می خواهم با بهترین بازیکنان مصاف کنم و آنها را شکست دهم.

بال هجومی پاری سن ژرمن شرح داد: در تقابل با بایرن مونیخ هم باید بازی همیشگی خود را انجام دهیم. امیدواریم در نهایت بتوانیم با جام به پاریس بازگردیم. لیگ قهرمانان، بزرگترین تورنمنت باشگاهی است. بازی پشت درهای بسته سخت است و دوست داشتیم هواداران مان هم در ورزشگاه بودند اما می دانیم که آنها از خانه از ما حمایت خواهند کرد. ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم و سال خیلی خاصی برای مان است.

امباپه 22 ساله که ماه گذشته در بازی فینال جام حذفی فرانسه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود، درباره شرایط خودش هم گفت: هر چه می گذرد حس بهتری دارم و در شرایط بدنی خوبی قرار دارم. این چند بازی اخیر به من کمک کرد تا آماده بازی فینال شوم. بایرن مونیخ تیمی فوق العاده است اما هر تیمی نقص هایی دارد. ما می دانیم که آنها علاقه ای به تغییر سبک بازی شان ندارند، از این رو بی صبرانه منتظر شروع بازی فینال هستیم.

وی در بحش دیگری از صحبت هایش گفت: بازیکنان کاملاً از توخل حمایت می کنند. به شخصه خیلی چیزها شنیده ام که برخی می گویند توخل توانایی مدیریت ستاره ها را ندارد اما صادقانه باید بگویم که او این فصل کارش را به بهترین شکل ممکن دارد انجام می دهد. ما در فینال لیگ قهرمانان هستیم و توخل ما را در شرایط ذهنی خوبی قرار داده است. استثناهایی در طول فصل وجود داشت که برای هر تیمی می تواند رخ دهد اما ما واقعاً به توخل اعتماد داریم . برای او بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 879

به "امباپه: فرصت تاریخ سازی با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان را دارم، بازیکنان کاملاً از توخل حمایت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه: فرصت تاریخ سازی با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان را دارم، بازیکنان کاملاً از توخل حمایت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید