تداوم ناکامی رونالدو مقابل غول های سنتی فوتبال اروپا

به گزارش ارانیوز، کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال اگرچه دومین گلزن برتر تمامی ادوار فوتبال ملی جهان است اما مقابل بزرگان سنتی قاره سبز ناکام بوده است.

تداوم ناکامی رونالدو مقابل غول های سنتی فوتبال اروپا

با ما سفر کنید و با تور خیلی ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو چهارشنبه هفته گذشته یکی دیگر به گل های ملی اش افزود حالا تنها 7 گل دیگر می خواهد تا به رکورد 109 گل علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی دنیا برسد.شب گذشته (یکشنبه) اما برای او شب جالبی نبود و نه فقط به خاطر شکست خانگی پرتغال مقابل فرانسه در هفته پنجمن مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا که باعث ناکامی کشورش در صعود به مرحله نیمه نهایی و دفاع از عنوان قهرمانی اش شد.

در این بازی که پرتغالی ها با نتیجه یک بر صفر باختند، رونالدو یک بار دیگر نتوانست طلسم گلزنی اش مقابل غول های سنتی فوتبال ملی اروپا را بشکند. این چهاردهمین کوشش رونالدو برای گلزنی به تیم های ملی ایتالیا، آلمان، انگلیس و فرانسه به عنوان بزرگان سنتی فوتبال اروپا بود که در آن ناکام ماند. او در ضربات پنالتی انتها مسابقه دو بار به انگلیسی ها گل زده است اما در جریان معمول بازی ها نتوانسته دروازه این 4 تیم را باز کند.

رونالدو که در 168 بازی ملی اش 102 گل زده و افتخاراتی مانند قهرمانی در جام ملت های اروپا، لیگ ملت های اروپا و حضور در نیمه نهایی جام دنیای را کسب نموده است از 5 تیم اروپایی که قهرمان جام دنیای شده اند فقط پیروز به گلزنی مقابل اسپانیا شده است. برزیل هم یکی دیگر از قهرمانان جام دنیای است که تا کنون از رونالدو گلی دریافت ننموده است.

رونالدو از زمان انجام اولین بازی ملی اش در سال 2003، شش بار مقابل فرانسه، 3 بار مقابل انگلیس، 2 بار مقابل ایتالیا و 3 بار مقابل تیم ملی آلمان به میدان رفته و در هیچ یک از آنها گلی نزده است. او سال 2004 در مصاف با انگلیس در دیداری که با تساوی پایان یافت، توانست در ضربات پنالتی گل بزند و دو سال بعد در بازی معروف انگلیس و پرتغال در جام دنیای 2006 هم این کار را تکرار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1017

به "تداوم ناکامی رونالدو مقابل غول های سنتی فوتبال اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم ناکامی رونالدو مقابل غول های سنتی فوتبال اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید