افزایش مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری ، نگرانی از ظرفیت محدود بیمارستان ها

به گزارش ارانیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا اطلاع داد و گفت: ظرفیت پذیرش بیمارستان ها و مراکز درمانی استان محدود است.

افزایش مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری ، نگرانی از ظرفیت محدود بیمارستان ها

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، مجید شیرانی در جمع خبرنگاران بیان نمود: افزایش شمار بیماران سرپایی مبتلا به کرونا، افزایش آمار بیماران بستری و مرگ و میر مبتلایان به این بیماری را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خود مراقبتی، از خانه بیرون نیامدن مگر در موارد ضروری و رعایت پروتکل های بهداشتی انتظار این روزهای سیستم بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری از مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مطرح نمود: ظرفیت پذیرش بیمارستان ها و مراکز درمانی در چهارمحال و بختیاری محدود است، بنابراین اگر شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان باشیم، ممکن است در سرویس دهی و خدمت رسانی به بیماران با مشکل روبرو شویم.

شیرانی اضافه نمود: این تفکر که اگر یک شهرستان شرایط سفید دارد دیگر با مسئله ای روبرو نخواهد شد درست نیست. این روزها ارتباطات بین نقاط مختلف بسیار زیاد است بنابراین ممکن است هر لحظه شرایط نقاط سفید به سمت زرد یا قرمز تغییر پیدا کند.

وی گفت: چهاردهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور مسئولان استان با موضوع تشریح آخرین شرایط شیوع بیماری کووید 19 در استان، شرایط محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، امتحانات سرانجام ترم دانشگاه های سطح استان، شرایط مدارس برگزار و در این نشست بحث و گفتگو شد.

شیرانی بیان نمود: همچنین در این ستاد در مورد بازگشایی بعضی مشاغل باقی مانده که امکان تجمع افراد در آن ها وجود دارد، بحث شد که در نهایت مقرر شد طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اقدام گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر با یک مشکل در چهارمحال و بختیاری روبرو هستیم و آن افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا طی روزهای گذشته است. برای آنکه بتوانیم از این بحران عبور کنیم باید همچنان مشارکت فعال مردم وجود داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 759

به "افزایش مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری ، نگرانی از ظرفیت محدود بیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری ، نگرانی از ظرفیت محدود بیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید