اشمایکل: نتیجه خوب برای ما فقط پیروزی است

به گزارش ارانیوز، کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، می گوید آنها مقابل جمهوری چک فقط در پی پیروزی خواهند بود.

اشمایکل: نتیجه خوب برای ما فقط پیروزی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که بعد از دو شکست ابتدایی تیم ملی دانمارک مقابل تیم های فنلاند و بلژیک آنها شانسی برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها داشته باشند. با این حال پیروزی پرگل دانمارک در مسابقه پایانی خود برابر روسیه و نتیجه رقم خورده در مسابقه بلژیک و فنلاند باعث شد که شاگردان کسپر هیولماند به اسم تیم دوم راهی مرحله بعد شوند.

عملکرد تیم ملی دانمارک رفته رفته بهتر شده و آنها در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی با ارائه یک نمایش فوق العاده با نتیجه 4-0 ولز را درهم کوبیدند تا به جمع هشت تیم پایانی رقابت های یورو صعود نموده باشند.

دانمارک فردا شب در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف جمهوری چک خواهد رفت و دروازه بان این تیم یعنی کسپر اشمایکل پیش از این مسابقه گفت: من همواره گفته ام که همه مسابقات ملی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. حضور در اینجا و بازی فردا یک تجربه عظیم محسوب می گردد اما با این حال فقط پیروزی می تواند برای ما نتیجه ای عالی باشد.

بازی در هوای گرم باکو: احتمالاً این بازیکنان خارج از زمین هستند که بیشتر تاثیر آن را احساس خواهند کرد. با این وجود بسیاری از بازیکنان بازی کردن در هوای خیلی گرم را پیش از این تجربه نموده اند و مسابقه فردا اولین تجربه از این حیث محسوب نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1409

به "اشمایکل: نتیجه خوب برای ما فقط پیروزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشمایکل: نتیجه خوب برای ما فقط پیروزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید