اسامی فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا اعلام شد

به گزارش ارانیوز، تهران (پانا) - اسامی 5 فیلم حاضر در هفته فیلم ایتالیا که قرار است از 11 تا 15 آذرماه 99 به صورت آنلاین و رایگان برگزار گردد، اعلام شد.

اسامی فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا اعلام شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش روابط عمومی هنروتجربه، اسامی فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا با عنوان دریچه ای به سوی سینمای ایتالیا که آذرماه 99 به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران برگزار می گردد، اعلام شد.

بدین ترتیب 5 فیلم مادرم به کارگردانی نانی مورتی، لازاروی راضی به کارگردانی آلیچه رورواکر، جاده نفت به کارگردانی برناردو برتولوچی، جایی که سایه ها فرو می افتند به کارگردانی والنتینا پدیچینی و مارتین ایدن به کارگردانی پیترو مارچلو در این رویداد به وسیله پلتفرم هاشور به صورت آنلاین و رایگان اکران می شوند.

لازم به یادآوری است که هفته فیلم ایتالیا اول اسفند 98 کار خود را شروع کرد و قرار بود نمایش ها و نشست های آن تا هفتم اسفند ادامه داشته باشد اما برنامه های این رویداد سینمایی پس از دو روز برپایی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و با اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی تمامی برنامه های هنری و سینمایی در سالن های سراسر کشور متوقف و به زمان دیگری موکول شد.

حال در برنامه ریزی جدید موسسه هنروتجربه، این هفته فیلم از 11 تا 15 آذرماه 99 مصادف با 1 تا 5 دسامبر 2020 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 987

به "اسامی فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی فیلم های حاضر در هفته فیلم ایتالیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید