شروع اکران اینترنتی فیلم تئاتر لافکادیو

به گزارش ارانیوز، اکران اینترنتی فیلم تئاتر لافکادیو به کارگردانی امیر مشهدی عباس از امروز اول بهمن شروع شده است.

شروع اکران اینترنتی فیلم تئاتر لافکادیو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در گام دوم اکران مجازی فیلم تئاتر های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان روز چهارشنبه اول بهمن 1399 تئاتر لافکادیو در پایگاه اینترنتی کانون نمایش داده می گردد.

این نمایش داستان شیر جوانی است که عاشق باران می گردد. این شیر جوان در جنگل زندگی می نماید، روزی شکارچی وارد جنگل می گردد و شیر جوان او را می بلعد و تفنگش را صاحب می گردد. او با تمرین زیاد تبدیل به تیرانداز ماهری می گردد و مورد توجه رییس سیرک قرار می گیرد و به شهر نقل مکان می نماید. ابتدا اسم لافکادیو را برایش انتخاب می نمایند و کم کم به عادات انسانی رو می آورد تا این که ...

نمایش لافکادیو از فراوریات سال 1380 مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیر مشهدی عباس است. در این نمایش ابوالفضل نجاری، حامد زحمت کش، علی نجفی، عمار پیران، یاسر نیک صفت و مجید مولایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می نمایند.

طراحی و ساخت ماسک نمایش لافکادیو را فایزه فیض شیخ الاسلام، طراحی لباس را سمیه همایی، طراحی پوستر و بروشور را ابوالفضل همتی آهویی، طراحی نور را حسن دادشکر و طراحی و ساخت دکور را علی رضا حسین پور برعهده داشته اند.

شعر های این نمایش را امیر مشهدی عباس سروده و محمد فرشته نژاد در ساخت موسیقی و اجرا با او همکاری داشته است.

همچنین در نمایش لافکادیو داوود کیانیان به عنوان مشاور هنری، علی رضا خطیبی اپراتور نور و صدا، مجید مولایی مدیر صحنه، حسین خوش چشمان منشی صحنه و دستیار کارگردان، سیدرضا کمال علوی مدیر فراوری و هماهنگی و مجتبی شمس در کار گریم همکاری داشته اند.

در گام دوم طرح نمایش نما قرار است تا سرانجام امسال روز های چهارشنبه هر هفته، یک فیلم تئاتر در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir بارگذاری و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1148

به "شروع اکران اینترنتی فیلم تئاتر لافکادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اکران اینترنتی فیلم تئاتر لافکادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید