300 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال احمر مازندران استفاده کردند

به گزارش ارانیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر افزایش سفر گردشگران نوروزی به استان گفت: سال جاری 300 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال احمر مازندران استفاده کردند.

300 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال احمر مازندران استفاده کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت دائم کانادا بعد از تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از ساری، مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، گفت: از زمان اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر استان از 25 اسفند ماه تا روز ششم فروردین ماه 96 بیش از 300 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی با مراجعه به پایگاه ها و پست های مزبورخدمات لازم را دریافت کردند.

وی اضافه نمود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مستقر در پایگاه ها و پست های امداد و نجات نیز پیروز شدند خدمات لازم را به 88 حادثه جاده ای، یک حادثه کوهستان و 146 فقره نیازامدادی مراجعان به پایگاه های مزبور ارائه نمایند.

اکبری گفت: در این عملیات ها 1063 نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب 303 تیم مجهز امدادی با به کارگیری و 150 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی اضافه نمود: هفت هزار و 187 نفر با مراجعه به ایستگاه های سلامت، شش هزار و 201 نفر با مراجعه به خیمه های نماز، هفت هزار و 318 نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک، پنج هزار نفر از خدمات طرح سحاب، 42 نفر نیز با مراجعه به ایستگاه های طرح داوطلب یار و سرنشینان 72 هزار دستگاه خودرو با مراجعه به پست های ایمنی و سلامت از خدمات هدایت و دریافت بسته های اطلاع رسانی بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اضافه نمود: تا به امروز بیش از 250 هزاربسته فرهنگی، بروشورهای امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه ها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

اکبری گفت: بیش از 1172 نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات مزبور در پست های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 358

به "300 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال احمر مازندران استفاده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 هزار گردشگر نوروزی از خدمات هلال احمر مازندران استفاده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید