13 شهر استان کرمان در شرایط قرمز آبی

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/کرمان استاندار کرمان گفت: علی رغم همه زحماتی که کشیده شده، شرایط استان کرمان در حوزه آب در مجموع خیلی مطلوب نیست و باید به بحث آب بیشتر توجه کنیم.

13 شهر استان کرمان در شرایط قرمز آبی

دکترمحمدجواد فدائی شامگاه دوشنبه نهم دیماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: 13 شهر در استان کرمان در شرایط قرمز آب و بحرانی قرار دارند.

وی اضافه نمود: تنها مرکز استان در کشور هستیم که مشکل تامین آب دارد و ماکزیمم مصرف آب در کرمان 3 هزار لیتر بر ثانیه است که اکنون 2هزار لیتر بر ثانیه تامین می گردد.

فدائی با بیان اینکه علی رغم همه زحماتی که کشیده شده، شرایط ما در آب در مجموع خیلی مطلوب نیست و باید به بحث آب بیشتر توجه کنیم خاطر نشان کرد: یکی از محدودیت ها در جنوب استان پست ها و خطوط برق است که باید در این راستا برنامه جدی تنظیم و اجرایی گردد.

وارد مدار شدن 746 نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان

به گزارش خبرنگاران، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این جلسه گفت: 746 نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان وارد مدار شده و 1000 مورد جدید نیز تا خاتمه سال جاری وارد مدار می گردد.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه نزدیک به 700 میلیون تومان برق به دولت می فروشیم خطاب به وزیر نیرو گفت: علی رغم اینکه دستور افزایش قیمت خرید تضمینی برق را داده اید اما ابلاغ و اجرایی نشده که درخواست داریم این دستور تاکید و موانع برطرف گردد.

صادقی توضیح داد: برنامه داریم چندین هزار نیروگاه خورسیدی در سطح استان کرمان ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 359

به "13 شهر استان کرمان در شرایط قرمز آبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 شهر استان کرمان در شرایط قرمز آبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید