یزدانی: کار بازیکنان فولاد را 5 سال پیش انجام می دادم، به نظر اسکوچیچ احترام می گذارم

به گزارش ارانیوز، مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ملی مربی و سرمربی دارد و نظر آنها شاید این باشد که به بازی من علاقه نداشته باشند و این خیلی منطقی است.

یزدانی: کار بازیکنان فولاد را 5 سال پیش انجام می دادم، به نظر اسکوچیچ احترام می گذارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیاوش یزدانی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد گفت: می دانستیم فولاد حریف خوبی است و سخت شکست می خورد و بازی تیم ما و خودش را خراب می نماید. خوشحالم که توانستیم در چنین بازی سختی پیروز شویم و در صدر جدول بمانیم.

وی درباره کری هایی که زمین با بازیکنان فولاد داشت، مطرح نمود: بازیکنان فولاد خیلی به من لطف داشتند و با الفاظ قشنگی با من صحبت می کردند! این فوتبال و شبیه به زمین جنگ است. در جنگ حلوا پخش نمی نمایند. شاید من هم 5 سال پیش این کار ها را می کردم ولی الان با تجربه تر شدم و دیگر این کار ها را نمی کنم.

مدافع استقلال درباره اینکه گفته می گردد علت خیلی از کلین شیت های استقلال حضور او است، گفت: تمام بچه ها زحمت می کشند. کلین شیت برای استقلال چیز خاصی نیست و امیدوارم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

وی درباره اینکه چقدر امید دارد به تیم ملی دعوت گردد، یادآور شد: کوششم را در این دو سال کردم و اگر تعریف از خود نباشد خوب کار کردم و شرایط طوری بوده که بازی کنم ولی انتخاب نفرات در تیم ملی سلیقه ای است. تیم ملی مربی و سرمربی دارد و نظر آنها شاید این باشد که به بازی من علاقه نداشته باشند و این خیلی منطقی است. شاید یک مربی دیگر من را بازی دهد ولی باز هم می گویم این نظر آقای اسکوچیچ است و من به نظر ایشان احترام می گذارم و فقط کوشش می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1652

به "یزدانی: کار بازیکنان فولاد را 5 سال پیش انجام می دادم، به نظر اسکوچیچ احترام می گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: کار بازیکنان فولاد را 5 سال پیش انجام می دادم، به نظر اسکوچیچ احترام می گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید