تور کانادا: کبک، شهر دیدنی کانادا

به گزارش ارانیوز، شهرهای زیادی در جهان وجود دارند که دارای زیبایی های منحصر به فرد و جاذبه های دیدنی بسیار فوق العاده ای هستند، شهرهایی که سالانه گردشگر های زیادی را برای دیدن از خود جذب می نمایند. از بهترین شهرهای جهان که می توان به آن اشاره نمود، شهر کبک در کانادا است.

تور کانادا: کبک، شهر دیدنی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این منطقه با اکوسیستمی جذاب دارای مکان هایی برای تفریح همچون اسکی، جاده های رویایی برای پیاده روی و همچنین دوچرخه سواری است. ارتفاعات کوهستانی کبک دارای یخچال های طبیعی، آبشار، دریاچه ها و غارهایی است که می توان فسیل های از جانوران و حیوانات ماقبل تاریخ را در آن ها یافت و از بودن در این محیط ها لذت برد.

اما بگذارید چند جاذبه گردشگری معروف کبک در کانادا را به شما معرفی کنیم:

کلیسای زیبای Basilique Notre-Dame

این کلیسا که متعلق به کاتولیک هاست، در سال 1824 میلادی ساخته شد که دارای طراحی خاص و جالبی به سبک قرون وسطی است. طرح های کنده کاری شده روی چوب و پنجره هایی با شیشه های رنگی زیبایی را نیز می توان در این کلیسا شاهد بود که تماشای آنها برای هر گردشگری قطعا جذاب خواهد بود.

بعلاوه شاید برای شما جالب باشد که بدانید قطعه های 24 عیار جالبی هم در طراحی سقف این کلیسا به کار رفته است و نقاشی های این کلیسا در نوع خود کم نظیر هستند.

قلعه La Citadelle

یکی از زیبایی های کبک، شهر دیدنی کانادا، قلعه La Citadelle است که دارای 10 ساختمان است و عظیمترین قلعه در آمریکای شمالی به حساب می آید. این قلعه با طراحی خاص خود در سال 1750 میلادی توسط فرانسوی ها ساخته شده، اما بعد ها انگلیسی ها این قلعه را بازسازی و توسعه دادند، باید گفت هدف از ساخت این قلعه جلوگیری از حمله احتمالی آمریکایی ها در قرن های گذشته بوده است.

کلیسای Basilica of Sainte-Anne-de-Beaupré

این کلیسا از قدیمی ترین مکان های زیارتی در آمریکای شمالی است که در سال 1658 میلادی ساخته شده است و در نهایت در سال 1887 به کلیسا تبدیل شده است.

در طراحی داخلی این کلیسا که به دوران قرون وسطی بر می گردد، نمادهایی از یاری های پزشکی و وسایلی مانند آن به چشم می خورد، ورودی این کلیسا با مجسمه های مذهبی زیبایی که دارد، جلوه ای خاص گرفته است.

موزه Musee des Beaux-Arts de Montreal

اگر به دنبال فضایی آرامش بخش و پر از رنگ و هنر هستید، توصیه می کنیم حتما به موزه Musee des Beaux-Arts de Montreal بروید، تاسیس این موزه به سال 1860 باز می گردد و در آن موقع بعضی از انجمن های هنری این شهر در آن آثار خود را به نمایش می گذاشتند؛ اما در سال های بعد و با جذب سرمایه در سال 1991 این مکان گسترش یافت و به موزه امروزی بدل گشت. این موزه یکی از بهترین موزه های کانادا به شمار می آید که روزانه بازدید کنندگان بسیار زیادی دارد.

آبشار مانت مورسی

از زیباترین جاهای دیدنی کبک و جاذبه های گردشگری کانادا که در هر فصلی زیبای های خاص خود را دارد، آبشار مانت مورنسی است. این آبشار با ارتفاعی در حدود 84 متر و عرض 46 متر جزء آبشار های عظیم و باشکوه محسوب می گردد و شما می توانید برای دیدن از این آبشار از زیپ لاینی که روی آبشار کشیده شده است بهره ببرید و عکس های زیبایی را بگیرید.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1388

به "تور کانادا: کبک، شهر دیدنی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: کبک، شهر دیدنی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید