پرداخت وام بدون ضامن در بانک کشاورزی خوزستان

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/خوزستان مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: شعب بانک کشاورزی استان تسهیلات خرد زیر یک میلیارد ریال را بدون ضامن در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

پرداخت وام بدون ضامن در بانک کشاورزی خوزستان

جهانپور معماریان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور مالی و دارایی، شعب بانک کشاورزی تسهیلات خرد زیر یک میلیارد ریال خود را بدون ضامن در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

وی در مورد نحوه پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن زیر یک میلیارد ریال، اضافه کرد: شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه های اجرایی دولتی و نهادهای عمومی و غیر دولتی و سایر شرکت های معتبر بخش خصوصی که واریز حقوق آن ها نزد بانک کشاورزی انجام می گردد، حسب تشخیص بانک می توانند با داشتن مدارک و مستندات لازم و دارا بودن شرایط اخذ تسهیلات از مزایای این طرح برخوردار شوند.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان توضیح داد: احراز شرایط دریافت تسهیلات متقاضیان، طبق قوانین و مقررات جاری و دستورالعمل های اعتباری بانک است و متقاضیان دریافت این تسهیلات می توانند در اسرع وقت با مراجعه به شعب بانک کشاورزی نسبت به چگونگی شرایط دریافت تسهیلات خرد بدون ضامن اطلاعات لازم را کسب نمایند و جهت برخورداری از مزایای این طرح، اقدام لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1765

به "پرداخت وام بدون ضامن در بانک کشاورزی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام بدون ضامن در بانک کشاورزی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید