هواوی بیش از 7 میلیون دستگاه میت 30 را در 2 ماه فروخت

به گزارش ارانیوز، امروز هواوی یک رویداد بزرگ و رونمایی از تبلت مدیاپد پرو را تجربه کرد. در حاشیه این مراسم ریچارد یو ، مدیر عامل شرکت هواوی فاش کرد که این شرکت توانسته است بیش از 7 میلیون تلفن از خانواده میت 30 را بفروشد.

هواوی بیش از 7 میلیون دستگاه میت 30 را در 2 ماه فروخت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این افزایش فروش عظیم 75٪ فراتر از رکورد فروش میت 20 است. هواوی همچنان به طور عمده در چین گوشی های میت 30 را به فروش می رساند.

اگرچه می توان میت 30 پرو را در سایر بازارهای آسیا و اقیانوس آرام نیز یافت. با این وجود ، با توجه به شرایطی که شرکت هواوی در آن گرفتار است(تحریم و محدودیت های ایالات متحده) مطمئناً این فروش 7 میلیونی نقطه عطفی بزرگ و یک دستاورد مهم است.

شایان ذکر است که این فروش شامل Huawei Mate 30 ، Huawei Mate 30 Pro ، Huawei Mate 30 5G ، Huawei Mate 30 Pro 5G و Huawei Mate 30 RS Porsche Design است.دو دلیل مهم پیروزیت تلفن های میت 30 شامل این موارد است:

-این یک تلفن شگفت انگیز و محبوب است

-بسیاری از مردم چین به علت حس غرور و میهن پرستی در حال تغییر دستگاه های هواوی خود هستند

در حال حاضر ، هیچ کس نمی داند که آیا هواوی اجازه تجارت با گوگل را خواهد داشت یا خیر، بنابراین فقط زمان، معین می نماید که آیا ترکیب میت30 پیروز خواهد شد در بازارهایی مانند اروپا یا هند پر قدرت باشد یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 247

به "هواوی بیش از 7 میلیون دستگاه میت 30 را در 2 ماه فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی بیش از 7 میلیون دستگاه میت 30 را در 2 ماه فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید