گوشی شیائومی پوکو M4 پرو 5G با شارژر سریع 33 واتی در راه است

به گزارش ارانیوز، سری گوشی های پوکو M جزء محبوب ترین گوشی های مالی در دنیا محسوب می شوند. گوشی شیائومی پوکو M3 5G تازهترین محصول حال حاضر شرکت شیائومی در واحد فراوری است. با دریافت گواهینامه های متعدد، نسل تازه گوشی شیائومی پوکو M3 5G به زودی با نام پوکو M4 پرو 5G رونمایی و عرضه بازار دنیای موبایل خواهد شد.

گوشی شیائومی پوکو M4 پرو 5G با شارژر سریع 33 واتی در راه است

در حال حاضر شماره مدل این گوشی (21091116AG) به تأیید رسیده است. حرف G در آخر شماره مدل این گوشی نشان دهنده این است که این مدل علاوه بر کشور چین برای فروش در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است. از آنجا که پوکو فقط در خارج از کشور چین فعالیت دارد، این گوشی ممکن است که ساخت شرکت ردمی چین باشد ولی با نامی متفاوت به بازار عرضه گردد.

شواهد بعلاوه نشان می دهند که این گوشی از شارژر سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید، قابلیتی که در نسل قبلی وجود نداشت. این قابلیت در واقع یک پیشرفت بزرگ نسبت به توان 18 واتی گوشی پوکو M3 5G به شمار میرود. شایعه های اخیر حاکی از آن است که پوکو M4 پرو 5G از پردازنده مدیاتک استفاده می نماید، که با توجه به رده قیمتی که در آن واقع شده است منطقی خواهد بود.

بعضی از منابع، ذکر نموده ا ند که پوکو این گوشی را به صورت جهانی عرضه می نماید. اما در مقابل، بعضی دیگر هستند که اظهار دارند پوکو می خواهد گوشی مالی تازهش را تنها در دو بازار هند و اروپا عرضه کند. اطلاعات دقیقی از کشور هایی که پوکو قصد واردات این گوشی را به آن ها دارند منتشر نشده است اما بازار هند، محتمل ترین بازار دریافت کننده این گوشی محسوب می گردد.

از مشخصات احتمالی گوشی پوکو M4 پرو 5G، می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی،6 گیگابایت حافظه رم و درگاه کارت حافظه جانبی اشاره نمود. یکی دیگر از مشخصات احتمالی این گوشی، ارائه رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت پیش فرض خواهد بود. این گوشی به نظر می رسد که از نسخه اندروید 11 یا 12 استفاده خواهد نمود.

نسل فعلی پوکو M3 5G در واقع همان گوشی ردمی نوت 10 5G با طراحی متفاوتی در قسمت پشت آن است. پوکو M4 پرو 5G نیز می تواند از خانواده ردمی نوت ها به شمار برود. متأسفانه این اطلاعات تنها چیزی است که ما درباره ی این گوشی می دانیم. امیدواریم این گوشی تازه ارتقاء بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد و در روزها و هفته های آینده اطلاعات بیشتری درباره آن پیدا کنیم.

منبع: gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1792

به "گوشی شیائومی پوکو M4 پرو 5G با شارژر سریع 33 واتی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی شیائومی پوکو M4 پرو 5G با شارژر سریع 33 واتی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید