تور ایتالیا: طرفداران میلان از خجالت دوناروما در آمدند!

به گزارش ارانیوز، مطابق انتظار طرفداران حاضر در سن سیرو عصبانیت و ناراحتی خود را نسبت به دوناروما بابت ترک میلان نشان دادند.

تور ایتالیا: طرفداران میلان از خجالت دوناروما در آمدند!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش ورزش سه، تقریباً در اواخر فصل گذشته بود که جان لوئیجی دوناروما و باشگاه میلان بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیدند و این امر باعث شد که دروازه بان ملی پوش ایتالیایی از روسونری جدا گردد و به پاری سن ژرمن بپیوندد؛ موضوعی که ناراحتی طرفداران میلان از دوناروما را در پی داشت.

به همین دلیل از دقایقی پیش دو تیم ایتالیا و اسپانیا در چارچوب ملاقات نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت ها به مصاف یکدیگر رفته اند؛ این بازی در ورزشگاه سن سیرو برگزار می گردد و مطابق انتظار طرفداران خشمگین میلان که در ورزشگاه حاضر هستند از خجالت دوناروما در آمده اند.

در واقع گزارش شده که هنگام ورود بازیکنان تیم ملی ایتالیا به زمین مسابقه طرفداران حاضر در سن سیرو به شدت علیه دوناروما سوت زدند و او را هو کردند. این در حالی است که دیگر بازیکنان تیم ملی ایتالیا هنگام ورود به زمین برای گرم کردن به شدت به وسیله طرفداران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفتند تا عصبانیت آن ها نسبت به دوناروما بیشتر هم به چشم بیاید. بعلاوه در جریان بازی هم هنگامی که دوناروما صاحب توپ می گردد طرفداران حاضر در ورزشگاه علیه او سوت می زنند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1531

به "تور ایتالیا: طرفداران میلان از خجالت دوناروما در آمدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: طرفداران میلان از خجالت دوناروما در آمدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید