هفته اولیا و مربیان فرصتی برای استحکام ارتباط خانه و مدرسه

به گزارش ارانیوز، مدیر آموزش و پرورش امیدیه گفت: هفته اولیا و مربیان بهترین فرصت برای نزدیک شدن دو رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت یعنی خانه و مدرسه است.

هفته اولیا و مربیان فرصتی برای استحکام ارتباط خانه و مدرسه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش امیدیه در گفت وگو با خبرنگار از ، ضمن گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: بهترین فرصت برای نزدیک شدن دو رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت یعنی خانه و مدرسه هفته پیوند اولیا و مربیان است.

او اضافه کرد: در سایه پیوند اولیا و مربیان، باید به جذب مشارکت اولیا و خانواده بپردازیم و از توانایی های آن ها در زمینه های آموزشی، تربیتی و پرورشی بهره مند شویم.

کرایی گفت: این روز ها با شرایط پیش آمده نقش اولیا در تعلیم و تربیت و آموزش فرزندان بیشتر از همواره آشکار است، چراکه اولیا خود نقش معلم را برای فرزندانشان در خانه ایفا می نمایند، ضمن اینکه فرزندانمان آینده سازان این مرز و بودم هستند و قرار است ایران اسلامی به دست آنان بیفتد، به همین دلیل باید همه کوشش خود را برای پیشرفت و تربیت صحیح آن ها به کار گیریم و با اموزش های درست و مفید، دانش آموزان را از هجمه های دشمن دور کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه توضیح داد: پیوند اولیا و مربیان و ارتباط بیش از پیش خانه و مدرسه سبب تقویت نظام آموزشی، پیشرفت تحصیلی و ارتقای رتبه تحصیلی آموزشی خواهد شد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 967

به "هفته اولیا و مربیان فرصتی برای استحکام ارتباط خانه و مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته اولیا و مربیان فرصتی برای استحکام ارتباط خانه و مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید