هشدار درباره مداخله ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در مورد کوشش های ادعایی ترکیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری کشورش در سال 2022 هشدار داد.

هشدار درباره مداخله ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

رئیس جمهوری فرانسه در این باره گفت: معین است که کوشش هایی برای دخالت در انتخابات آینده (از طرف ترکیه) صورت خواهد گرفت. این واضح است و مساله محرمانه ای هم نیست.

امانوئل ماکرون در ادامه اضافه کرد: از ابتدای سال شاهد تمایل اردوغان برای پایبندی مجدد به رابطه بودم و من اکنون می خواهم تایید کنم که این امر ممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه ترکیه نیز با صدور بیانیه ای اتهام دخالت آنکارا در انتخابات سال 2022 فرانسه که از سوی ماکرون مطرح شده است را رد و بیان کرد که این موضوع را تکذیب می نماید.

در بیانیه رسمی وزارت خارجه ترکیه در این خصو آمده است: اتهامات ناعادلانه و غیر مستندی علیه رئیس جمهور و کشور ترکیه از سوی فرانسه مطرح شده است. ما اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که مطابق با روابط محبت آمیز و متحدانه بین کشورهای مان نیست را غیرقابل قبول می دانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1231

به "هشدار درباره مداخله ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره مداخله ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید