نحوه درخواست غیرحضوری تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی

به گزارش ارانیوز، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران نحوه درخواست غیرحضوری تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی را اعلام نمود.

نحوه درخواست غیرحضوری تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی

جهت دریافت خدمات بازسازی منازل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، با توجه به شیوع ویروس کرونا موضوع انجام اقدامات غیر حضور در همه نهاد ها و سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

در زیر اینفوگرافیکی از نحوه تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی می بینید.

ورود به سامانه تهران من

ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر

مراجعه به پنل خدمات شهرسازی در سامانه تهران من ورود اطلاعات و دسترسی به سایت urban.tehran.ir

انتخاب کارتابل حساب شهروندی

درخواست شهروندی (برای ثبت درخواست به منظور دریافت انواع پروانه ساختمانی و گواهی ساختمانی)

وارد نمودن اطلاعات ملکی (کد شناسایی ملک و تایید جانمایی ملک روی نقشه)

معین و ثبت انواع درخواست (پروانه ساختمانی و گواهی انتها کار ساختمانی)

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 416

به "نحوه درخواست غیرحضوری تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه درخواست غیرحضوری تشکیل پرونده شهرسازی و صدور پروانه ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید