ملی پوش والیبال بانوان: جایگزینی مناسب برای بازیکنان بزرگسال وجود ندارد

به گزارش ارانیوز، زینب گیوه بر این باور است بازیکنانی که به تیم ملی بزرگسال اضافه شده اند هم سن و سال بازیکنان گذشته هستند و جایگزینی مناسبی برای بازیکنان بزرگسال وجود ندارد.

ملی پوش والیبال بانوان: جایگزینی مناسب برای بازیکنان بزرگسال وجود ندارد

ملی پوش والیبال بانوان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی والیبال بانوان پیش از مسابقات قهرمانی آسیا که مردادماه در فیلیپین برگزار می شود، بیان کرد: تمرینات فشرده و سختی را سپری می کنیم و در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم. امیدوار هستم که با شکست چین تایپه بتوانیم در بین هشت تیم برتر قرار بگیریم.

او در ادامه اضافه نمود: شکست چین تایپه دور از دسترس نیست. فقط این که این تیم از تجربه و سرعت بالایی برخوردار است و این کار را برای ما سخت می کند.

گیوه در ادامه با اشاره به اردوی مشترک تیم ملی با ویتنام، بیان کرد: تورنمنتی که قرار است در ویتنام برگزار شود، به شناخت بیش تر مربیان نسبت به بازیکنان کمک خواهد کرد و می تواند تاثیرگذار باشد.

این ملی پوش والیبال بانوان در ادامه درباره جوانگرایی در تیم ملی، بیان کرد: جوانگرایی نیازِ یک تیم است، اما باید بازیکنان جوان و خوب نیز حضور داشته باشند که جایگزین شوند، اما در حال حاضر بازیکنانی که اضافه شده اند تقریبا همسن و سال بازیکنان فعلی هستند و از تیم ملی امید نیز به جز تهمینه درگزنی که آینده بسیار خوبی دارد، بازیکنان زیادی اضافه نشده است.

وی در ادامه اضافه نمود: متاسفانه جایگزینی مناسب برای بازیکنان بزرگسال وجود ندارد و باید بر روی تیم های پایه بسیار زمان گذاشت و سرمایه گذاری کرد تا نتیجه مناسب به دست آید.

زینب گیوه درباره نبود فرنوش شیخی در تیم نیز بیان کرد: شیخی از بازیکنان خوب تیم ملی است که متاسفانه با توجه به شرایط اش نتوانست در اردو حضور داشته باشند. ابراهیمی نیز از کادرفنی سال گذشته، امسال در کنار تیم نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 243

به "ملی پوش والیبال بانوان: جایگزینی مناسب برای بازیکنان بزرگسال وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش والیبال بانوان: جایگزینی مناسب برای بازیکنان بزرگسال وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید