تور ترکیه: معرفی هتل مون شاین بدروم ، 3 ستاره

به گزارش ارانیوز، هتل مون شاین بدروم | Moonshine Hotel & Suites

اقامتگاه مون شاین تنها 400 متر از قلعه بدروم و 300 متر از تفرجگاه ساحلی فاصله دارد و برای مهمانان یک استخر روباز احاطه شده با درختان سرسبز فراهم نموده است. هتل مون شاین بدروم اتاق و سوئیت ها گوناگون دارد که همگی آن ها دارای کلیه امکانات رفاهی مورد احتیاج شما برای اقامتی به یاد ماندنی هستند. در ادامه، ما در مجله خبرنگاران می خواهیم همه ویژگی های گوناگون رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل مون شاین بدروم Moonshine Hotel & Suites را به همراه فاصله این اقامتگاه تا جاذبه های شهر به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید:

تور ترکیه: معرفی هتل مون شاین بدروم ، 3 ستاره

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

خدمات رفاهی هتل مون شاین بدروم

خدمات بخش پذیرش شامل تبدیل ارز و ورود خروج بدون معطلی است و البته تورهای گوناگونی نیز ارائه می گردد. در این بخش کارمندان 24 ساعته کار می نمایند و شما می توانید از انبار چمدان و صندوق امانات نیز بهره ببرید. اینترنت رایگان در سراسر هتل قابل دسترسی است و یک پارکینگ رایگان نیز برای شما فراهم شده استفاده از آن بدون احتیاج به رزرو قبلی میسر است. دستگاه ارسال فکس و اتاق های کنفرانس برای سفرهای کاری به کار خواهد آمد.

مون شاین ترانسفر فرودگاهی را تقبل می نماید که هزینه جداگانه ای برایتان خواهد داشت. شما می توانید از هتل ماشین اجاره کنید و به گشت و گذار بپردازید. سوئیت های عروسی و اتاق های خانوادگی بخش دیگری از امکانات هتل محسوب می شوند. یک بخش مشترک نشیمن و دیدنی تلویزیون شما را سرگرم خواهد نمود و سرویس های شست و شوی هتل شامل اتوکشی و خشکشویی در دسترس شما خواهند بود. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست و سیگار کشیدن تنها در بخش های تعیین شده، امکان پذیر است.

کارمندان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل مون شاین بدروم

استخر روبازی برای تفریح شما فراهم شده است که البته در فصل های گرم سال قابل استفاده است. شما می توانید در فضای سبز هتل قدم زده و تجهیزات باربیکیو را با هزینه مجزایی درخواست دهید.

رستوران هتل هر روز صبحانه محلی ترکی سرو می نماید و برای دیگر وعده های غذایی نیز می توانید از آن بهره ببرید. این رستوران هم غذاهای ترکی و هم غذاهای بین المللی را برای شما آماده خواهد نمود.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق ها دارای کولر و تهویه مطبوع هستند و به طور جداگانه طراحی شده اند. تلویزیون موجود در اتاق ها شبکه های جهانی پخش می نماید که می توانید آن ها را در زمان استراحت دیدن کنید. برای شما بطری های آب معدنی رایگان و دستگاه قهوه/چای ساز قرار داده شده است و البته یک یخچال نیز در اختیار دارید. نظافت به صورت روزانه انجام می گیرد و بعلاوه سرویس پذیرایی در اتاق در ساعات محدودی قابل انجام است. پرده های اتاق از نوع ضخیم یا blackout هستند که زمانی که می خواهید استراحت کنید، نور مزاحمی وارد اتاقتان نگردد.

شما بخش نشیمن و اتاق جداگانه خواهید داشت و بعلاوه برای نگهداری از پولهایتان یک گاوصندوق کوچک هتلی در اتاق وجود دارد. اگر تخت نوزاد بخواهید، به صورت رایگان برای شما آورده خواهد شد. سرویس بهداشتی و حمام خصوصی اتاق ها، دارای لوازم آرایشی-بهداشتی مورد احتیاج شماست که از جمله آن ها می توان به سشوار، حوله و شامپو اشاره نمود. اینترنت رایگان وای فای در دسترس شما و رایگان است.

انواع اتاق های هتل

  • ویلای سه خوابه: مساحت این ویلاها 70 متر مربع است و دارای دو تخت دونفره، دو تخت تک نفره و دو مبل تخت شو هستند.
  • سوئیت سوپریر: این سوئیت ها، متراژ 35 متر مربعی دارند و می توانند یک تخت دونفره و دو مبل تخت شو یا دو تخت تک نفره و دو مبل تخت شو داشته باشند.
  • سوئیت سوپریر (5 فرد بزرگسال): مساحت آن ها 45 متر مربع است و یک تخت دونفره به همراه سه مبل تخت شو یا 2 تخت تک نفره و سه مبل تخت شو دارند.
  • سوئیت اکونومی: این سوئیت ها 33 متر مربع مساحت دارند و در آن ها یک تخت دونفره و دو مبل تخت شو قرار داده شده است.
  • سوئیت اکونومی (6 فرد بزرگسال): مساحت این سوئیت ها 38 متر مربع است که دارای دو تخت تک نفره و 4 مبل تخت شو هستند.

فاصله هتل تا جاذبه های بدروم

  • آرامگاه هالیکارناسوس: 400 متر از هتل دورتر است. پیاده روی تا آنجا 5 دقیقه طول می کشد و اگر تاکسی بگیرید، احتمالا بعد از 6 دقیقه این جاذبه را خواهید دید.
  • آمفی تئاتر یونانی بدروم: حدودا 600 متر تا هتل مون شاین بدروم فاصله دارد که تاکسی شما را 5 دقیقه ای به آنجا می رساند و پیاده نیز 6 دقیقه ای می رسید.
  • ایستگاه اتوبوس شهرداری بدروم: از شما 600 متر دورتر است که پیاده 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • برج فرانسوی بدروم: 600 متر تا هتل شما فاصله دارد که اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه بعد به این جاذبه می رسید. پیاده روی تا آنجا 11 دقیقه طول می کشد.
  • رستوران مارینا یاچت بدروم: 800 متر با شما فاصله دارد که با تاکسی 5 دقیقه در راه خواهید بود و پیاده 12 دقیقه ای می رسید.
  • موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: تا شما 800 متر فاصله دارد که می توانید 12 دقیقه تا آنجا پیاده روی کنید. تاکسی شما را 6 دقیقه ای به آنجا می رساند.
  • : تا هتل مون شاین بدروم 800 متر فاصله دارد که با تاکسی 40 دقیقه و پیاده 11 دقیقه بعد قلعه را می بینید.
  • دروازه میندوس بدروم: تا این جاذبه تقریبا 1.3 کیلومتر فاصله دارید که تاکسی 40 دقیقه ای شما را می رساند و پیاده روی تا آنجا 22 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی میلاس بدروم: هتل شما از این فرودگاه 1.5 کیلومتر فاصله دارد. اگر روی تورتان ترانسفر فرودگاهی ندارید، می توانید با تاکسی بروید که برای رسیدن به آنجا باید حدود 33 دقیقه را در نظر بگیرید.
  • فرودگاه داخلی کالیمنوس: این فرودگاه 44 کیلومتر از شما دورتر است که حدودا 3 ساعت تا آنجا راه خواهید داشت.

موقعیت هتل مون شاین بدروم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بدروم 48400، خیابان مارس مبدی، پلاک 57

Mars Mabedi Caddesi No:57 , 48400 Bodrum City, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1727

به "تور ترکیه: معرفی هتل مون شاین بدروم ، 3 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: معرفی هتل مون شاین بدروم ، 3 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید