معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا

به گزارش ارانیوز، بهترین و قدیمی ترین رستوران های رم

شهر رم، پایتخت زیبای ایتالیا به خوبی تاریخ غنی و پرفراز و نشیب این کشور را به نمایش می گذارد. همان طور که می دانید غذاهای ایتالیایی شهرتی عالمگیر دارند و رستوران های متعددی در شهر رم وجود دارد. بنابراین از نظر شکم گردی در شهر رم هیچ مسئله ای نخواهید داشت! بعضی از این رستوران ها بسیار قدیمی هستند و قدمتی چندصدساله دارند! قدمت و غذاهای خوشمزه باعث شده تا این رستوران به جاذبه های گردشگری شهر رم تبدیل شوند! در این مطلب می خواهیم قدیمی ترین رستوران های رم را به شما معرفی کنیم و شما را با بعضی از رستوران های مشهور و تاریخی این شهر آشنا کنیم. اگر قصد سفر به این شهر زیبای ایتالیایی را دارید می توانید غذاهای اصیل ایتالیایی را در یکی از قدیمی ترین رستوران های رم و ایتالیا امتحان کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

رستوران لا کامپانا | La Campana

رستوران لا کامپانا یکی از قدیمی ترین رستوران های رم است و قدمتی حدودا 500 ساله دارد. این رستوران هم مثل بیشتر رستوران های ایتالیا به صورت خانوادگی اداره می گردد و مدعی عنوان قدیمی ترین رستوران رم را دارد. اولین بار در سال 1518 در نوشته ها به نام رستوران لا کامپانا اشاره شده است و ظاهرا توسط فردی به نام پیترو دو لا کامپانا تاسیس شده است. امروزه آشپزی کلاسیک رمی این رستوران باعث جذب گردشگران به این مکان شده است. با رفتن به این رستوران می توانید تجربه غذاهای اصیل رمی را در محیطی تاریخی و قدیمی داشته باشید. اگر در سفر به رم به رستوران لا کامپانا رفتید غذاهای پیشنهادی ما عبارتند از: , tagliolini with fresh anchovies and pecorino cheese and coda ، تگلیولینی با ماهی کولی تازه و پنیر پکورینو و یک غذای خوشمزه ایتالیایی به نام coda alla vaccinara.

  • آدرس: رم، خیابان ویکولو دلا کامپانا، رستوران لا کامپانا

رستوران چچینو دال 1887 | Checchino dal 1887

یکی دیگر از قدیمی ترین رستوران های رم از قرن 19 و توسط خانواده ماریانی اداره می گردد. رستوران چچینو دال 1887 به دلیل قدمت زیاد و همینطور قیمت های منصفانه اش شهرت دارد و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. رستوران چچینو در قلب شهر رم و در نزدیکی محله مشهور تستاکیو قرار گرفته و منوی بسیار متنوعی دارد. در این رستوران شما را با آشپزی اصیل و سنتی رم و ایتالیا آشنا می نمایند: منویی تاریخی به میهمانان داده می گردد که انواع غذاهای ایتالیایی مثل پاستا با سس گوجه (rigatoni con pajata) را ارائه می نماید. در سرانجام غذا نیز با انواع دسرها و پنیرهای خوشمزه ایتالیایی از میهمانان پذیرایی می گردد.

  • آدرس: Checchino dal 1887, 30 Via Monte Testaccio, Rome, Italy

رستوران پپون | Ristorante Peppone

رستوران پپون در سال 1890 و توسط فردی به نام گیزپ توزی افتتاح شده است و امروزه به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های رم در حال فعالیت است. این رستوران با سبک و سیاق قدیمی به میهمانان سرویس دهی می نماید و هنوز توسط نوادگان گیزپ توزی اداره می گردد. منوی رستوران پپون ترکیبی از آشپزی مناطق لازیو و ابروزو ایتالیاست و غذاهای کاملا سنتی و غذاهای محبوب ایتالیایی را به مشتریان ارائه می نماید. یکی از بهترین اسپاگتی های ایتالیایی را می توانید در این رستوران امتحان کنید. برای دسر هم با انواع دسرهای سنتی ایتالیا مثل تیرامیسو از مشتریان پذیرایی می گردد.

  • آدرس: Ristorante Peppone, 60 Via Emilia, Rome, Italy

رستوران آلفردو آلا اسکروفا | Ristorante Alfredo alla Scrofa

رستوران آلفردو آلا اسکروفا یکی از قدیمی ترین رستوران های رم است و محبوبیت زیادی در ایتالیا دارد. در حقیقت، میلیون ها رستوران ایتالیایی در سرتاسر جهان به دلیل اختراع یکی از مشهورترین غذاهای ایتالیایی مدیون این رستوران هستند. این رستوران در سال 1907 و توسط فردی به نام آلفردو دی للیو تاسیس شد و همین فرد یکی از معروف ترین پاستاهای ایتالیایی، فتوچینو آفردو را اختراع کرد! این رستوران قدیمی از سه اتاق تو در تو تشکیل شده که دیوارهایش پوشیده از عکس سیاستمداران و بازیگران مشهور هالیوودی است که به این رستوران آمده اند. لازم به گفتن نیست که یکی از غذاهایی که باید در این رستوران امتحان کنید فتوچینی آلفردو است! منوی رستوران آفردو علاوه بر غذاهای ایتالیایی، غذاهای بین المللی را هم در برمی گیرد.

  • آدرس: Ristorante Alfredo alla Scrofa, 104 Via della Scrofa, Rome, Italy

رستوران لا کاربونارا | La Carbonara

یکی دیگر از قدیمی ترین رستوران های رم در نزدیکی محله مونتی شهر رم واقع شده است. رستوران لا کاربونارا فضایی بسیار دلنشین و صمیمی دارد و به جای دفتر نظرسنجی به میهمانانش اجازه می دهد نظرشان را روی دیوار بنویسند. بنابراین وقتی به این رستوران می روید می توانید تا زمان آماده شدن غذایتان مشغول خواندن نظرات صدها گردشگر از کشورهای مختلف جهان باشید. رستوران لا کاربونارا در سال 1906 افتتاح شده و انواع غذاهای سنتی رمی و ایتالیایی را به میهمانان ارائه می نماید. مسلما اسپاگتی الا کاربونارا که غذای ویژه این رستوران است یکی از اولین انتخاب هایتان باید باشد و بعد از آن می توانید از طیف وسیعی از غذاهای رستوران را انتخاب کنید.

  • آدرس: La Carbonara, 214 Via Panisperna, Rome, Italy

رستوران پیپرنو | Ristorante Piperno

این رستوران در یکی از محله های تاریخی رم قرار گرفته و در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. رستوران پیپرنو اولین بار در سال 1860 و توسط فردی به نام پاسیفیکو پیپرنو افتتاح شد و امروزه یکی از قدیمی ترین رستوران های رم محسوب می گردد. البته این رستوران بخش عمده ای از شهرتش را مدیون موقعیت عالی و مناسبش است. اما غذاهای خوشمزه این رستوران و تجربه طعم اصیل غذاهای ایتالیایی هم باعث شده گردشگران بسیار زیادی در سفر به رم سری به رستوران پیپرنو هم بزنند. منوی رستوران پیپرنو طیف وسیعی از غذاهای سنتی ایتالیایی را شامل می گردد و به عنوان دسر هم انواع دسرهای خوشمزه ایتالیایی مثل فوندوی شکلانی و بستنی جلاتوی ایتالیایی سرو می گردد.

  • آدرس: Ristorante Piperno, 9 Monte dé Cenci, Rome, Italy

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 302

به "معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید