مسابقات لیگ برترهندبال باشگاه های کشور ازمهرماه سال جاری شروع می گردد

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل شامگاه پنج شنبه در حاشیه سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، به صدور مجوز برگزاری مسابقات هندبال از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش اشاره نمود و گفت: با برنامه ریزهای اجرا شده مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان و بانوان باشگاه های کشور، هجدهم و نوزدهم مهرماه سال جاری به صورت متمرکز و در چند مرحله با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی آغاز می گردد و تیم های شرکت کننده قبل از آغاز مسابقات باید تست کرونا بدهند.

مسابقات لیگ برترهندبال باشگاه های کشور ازمهرماه سال جاری شروع می گردد

وی به ملاقات امروز خود با استاندار خوزستان اشاره نمود و افزود: با توجه به دعوت هیئت هندبال استان خوزستان و مدیرکل ورزش استان با استاندار در مورد برطرف مسائل تیم های لیگ فزونی هندبال خوزستان صحبت کردیم که شریعتی قول مساعد داد که مشکل اسپانسری دو تیم لیگ فزونی خوزستان که از شهرستان بهبهان هستند، حل گردد.

رئیس فدراسیون هندبال کشور از نگاه ویژه استاندار خوزستان به این رشته ورزشی تقدیر کرد و گفت: پس از نشست امروز مقرر شد با همکاری مدیرکل ورزش خوزستان و دستور استاندار، مشکل اساسی هندبال بهبهان که بحث سالن اختصاصی برای این رشته بوده است، برطرف گردد.

پاکدل با بیان اینکه هندبال خوزستان صندلی خوبی را در کشور دارد و خدمات ارزنده ای به هندبال کشور داشته است، افزود: وظیفه داشتم که شخصاً برای پیگیری مسائل هندبال این استان به خوزستان سفر کنم که استاندار قول مساعد داد که مشکل اسپانسری دو تیم لیگ فزونی خوزستان نیز حل گردد و خروجی این جلسه اتفاقات بسیار خوبی را برای هندبال استان خواهد داشت.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در صورت موافقت استاندار و مدیرکل ورزش استان تمایل داریم در دهه فجر میزبانی یک تورنمنت بین المللی را به خوزستان بدهیم.

به گزارش خبرنگاران، در انتها این جلسه به پاس احترام ویژه استاندار خوزستان به رشته ورزشی هندبال از سوی رئیس فدراسیون کشور پیراهن مقدس تیم ملی به غلامرضا شریعتی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 910

به "مسابقات لیگ برترهندبال باشگاه های کشور ازمهرماه سال جاری شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات لیگ برترهندبال باشگاه های کشور ازمهرماه سال جاری شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید