تور ترکیه ارزان: مجموعه داستان های ترکیه در عشق علت کافی است

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران ، داستان های عشق علت کافی است دربرگیرنده موضوعات متنوعی همانند عشق، سیاست، مسائل اجتماعی، فقر، تنهایی، مرگ و غربت اند.

تور ترکیه ارزان: مجموعه داستان های ترکیه در عشق علت کافی است

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به علت نزدیکی فرهنگ، دین، آداب و رسوم مردم دو کشور ایران و ترکیه بسیاری از خوانندگان ایرانی با شخصیت ها و وقایع این داستان ها همذات پنداری می نمایند.

در دهه های آغازین قرن بیستم و همزمان با تاسیس نظام جمهوری در ترکیه ادبیات این کشور از نظر فرم و محتوا تحول اساسی پیدا کرد و در همین دوره داستان نویسان بزرگی همانند ممدوح شوکت اسندال، عمر سیف الدین، رفیق خالد کارای و رشاد نوری گونتکین به عرصه آمدند که از پیشگامان داستان نویسی در ترکیه محسوب می شوند.

از جمله داستان های این کتاب می توان به پاشنه های بلند، فمینیست، کفاش، مردی چهارده ساله، مسافرت با قطار، آدم به دردنخور، بازگشت، حالا چرا؟، آن سوی مرغدانی، ارباب رشو، یورش ببرها به شهر و حوا اشاره نمود.

هفت سال است در استانبول به غیر از این کوچه جای دیگری نرفته ام. می ترسم، گویی می خواهند بزنندم، بدون محاکمه مجازاتم نمایند، پولم را بدزدند- چه می دانم چیزهایی از این قبیل به ذهنم می آید- هاج و واجم، جاهای دیگر احساس غریبی می کنم، از همه می ترسم، این آدم هایی که کوچه را پرکرده اند که هستند؟ این شهر بزرگ پر است از انسان هایی که با هم بیگانه اند، نمی فهمم، وقتی انسان ها عشقی به هم ندارند، برای چه این قدر شهرهای تودرتو ساخته اند؟ برای تحقیر کردن هم، برای کشتن یا برای فریب دادن همدیگر؟ وقتی آدم ها این قدر با هم غریبه و بیگانه اند چطور می توانند در یک شهر با هم زندگی نمایند؟

کتاب عشق علت کافی است شامل 20 داستان کوتاه در 175 صفحه با ترجمه سعیده نصیری و بهای 38 هزار تومان به وسیله انتشارات ققنوس عرضه شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1759

به "تور ترکیه ارزان: مجموعه داستان های ترکیه در عشق علت کافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: مجموعه داستان های ترکیه در عشق علت کافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید