تور استانبول ارزان: با برترین محله های استانبول آشنا شوید

به گزارش ارانیوز، برترین محله های استانبول کدام است؟ بدون شک برای خرید ملک در کشور پهناور و محبوب ترکیه، اولین سوالی که باید از خود بپرسید، همین سوال است. در بیشتر مواقع، ایرانی هایی که ترکیه را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند، اولویتشان شهر استانبول است، زیرا ویژگی های منحصر به فرد این شهر، نه فقط برای ایرانی ها، بلکه حتی برای خود ترکیه های هم مجذوب کننده است.

تور استانبول ارزان: با برترین محله های استانبول آشنا شوید

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

ما در این گفتار، قصد داریم تا برترین محله های استانبول را به شما معرفی کنیم و خصوصیات هر یک برایتان بیان کنیم؛ با ما همراه شوید تا چرخی در استانبول بزنیم...

اصلا چرا استانبول؟

خب وقتی حرف از خرید ملک در ترکیه به میان می آید، فکر هfر کس قبل از هر شهر دیگر، به سراغ شهر استانبول می رود و همه این شهر را برای زندگی و کار و یا تحصیل، انتخاب می نمایند. اما به راستی، علت محبوبیت این شهر چیست و چرا تا به این مقدار، مورد توجه قرار گرفته است؟ چرا همه در پی محله های خوب استانبول برای خرید خانه هستند؟

از نظر ما، دلایل محبوبیت بودن شهر استانبول را می توان در این موارد خلاصه کرد:

تاریخ و فرهنگ غنی

فرهنگ غنی ترک ها، بی شباهت به فرهنگ ایران نیست و همین موضوع، می توان رنگ و بوی وطن را برای ایرانی ها تداعی کند. به علاوه اماکن تاریخی و دیدنی این شهر هم که دیگر احتیاجی به شرح ندارد و سالانه میلیون ها توریست برای دیدنشان راهی استانبول می شوند.

آب و هوا و طبیعت بی نظیر

استانبول دستِ کمی از یک باغ شهر ندارد و هر گوشه اش را نگاه کنید، سرسبزی و طبیعت خواهید دید. از ساحل هایش هم که دیگر نمی توان گذشت و بدون شک جزو زیباترین ها هستند. به علاوه، آب و هوای متعادل و بی نظیر استانبول نیز هر کسی را برای زندگی، جذب این شهر می نماید.

زندگی با کیفیت بیشتر

اقتصاد ترکیه، مالی آزاد است و خبری از تحریم و تورم نیست. به باور بسیاری، دخل و خرج در ترکیه با هم سازگار است و عایدی کفاف یک زندگی با کیفیت را می دهد. به علاوه، استانبول شهری است بسیار پویا و قطب بازرگانی ترکیه نیز به شمار میرود و حسابی آزاد است. از همین جهت، بسیاری از جوانان برای ساخت یک زندگی بهتر، این شهر را انتخاب می نمایند.

استانبول اروپایی یا آسیایی؟ مسئله این است

صحبت از برترین محله های استانبول برای زندگی که به میان می آید، سوال دیگری که مطرح می گردد این است: استانبول اروپایی برای زندگی مناسب تر است یا استانبول آسیایی؟ به طور مثال، قسمت اروپایی شلوغ تر و پویاتر است، مرکز کار و تجارت به حساب آمده و دانشگاه های زیادی را در خود جای داده است. در عوض، قسمت آسیایی، خلوت تر بوده و آرامش بیشتری دارد و بیشتر برای زندگی مناسب است تا کار. برای انتخاب بین این دو، توصیه می گردد که ابتدا احتیاجهای خود را آنالیز کنید و سپس تصمیم بگیرید.

برترین محله های استانبول اروپایی

از برترین محله های استانبول برای خرید خانه، محله های اروپایی این شهر است. در ادامه، با بعضی از معروف ترین محله هایی که در قسمت اروپایی واقع شده اند، آشنا خواهید شد:

محله فاتح

محله فاتح استانبول، در قلب این شهر واقع شده و درست در مرکز آن قرار گرفته است. این محله، اماکن تاریخی بسیاری را همانند مسجد ایاصوفیه و کاخ توپقاپی را در خود جای داده است و از جمله شلوغ ترین منطقه ها شهر است. این محله نه تنها مقصدی است برای توریستی، برای زندگی نیز بسیار مناسب خواهد بود.

محله بشیکتاش

اگر در پی منطقه ها لوکس و اعیانی نشین استانبول هستید، ما به شما محله بشیکتاش را معرفی می کنیم. این محله، استادیوم معروف بشیکتاش را در خود جای داده است و پاتوقی است برای تعداد بی شماری از سلبریتی های ترکیه. اگر در پی زندگی در ویلاهای لاکچری و یا رزیدانس های آسمان خراش هستید، ما بدون شک این محله را به شما پیشنهاد می کنیم.

محله ساری یر

منطقه ای تاریخی، قرار گرفته در شمالی ترین نقطه استانبول اروپایی؛ منطقه ای آرام و خلوت، با محله های بی شمار و صد البته با سرسبزی فراوان. یکی از مهم ترین محله هایی که در این منطقه واقع شده، محله ذکریاکوی است که بسیاری از افراد مشهور ترکیه، در آن ویلا دارند. اگر شما هم در پی یک زندگی این چنینی هستید، این منطقه را هم در لیست خود قرار دهید.

محله اسن یورت

از دیگر محله های خوب استانبول برای خرید خانه که از قضا ایرانیان بسیاری در آن زندگی می نمایند، می توان به محله اسن یورت اشاره نمود. این محله، به علت آنکه قیما مناسبی دارد، به انتخاب اول بسیاری از ایرانیان تبدیل شده است. به علاوه، بد نیست بدانید که این محله با رشد و توسعه سریعی که دارد، می تواند انتخابی بسیار پرسود، برای سرمایه گذاری هم باشد.

برترین محله های استانبول آسیایی

برای خرید ملک در محله های استانبول، قسمت آسیایی، چند سالی است که بیشتر از قبل مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته و هر ساله نیز مقدار این توجه بیشتر می گردد. از جمله برترین محله های استانبول آسیایی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

محله اسکودار

این محله استانبول، از جمله قدیمی ترین منطقه ها این شهر است و از قرن هفتم میلادی، هنوز هم سر پاست. اگر در پی یک محله میانه رو به بالا هستید، اسکودار می تواند برایتان مناسب باشد؛ گرچه تنوع قیمت در آن خیلی بالاست. اسکودار منطقه ها دیدنی فراوانی دارد و علی رغم اینکه جمعیت نیم میلیونی آن، محله ای آرام و خلوت است.

محله کادیکوی

رقیب شلوغی استانبول اروپایی که در بخش آسیایی واقع شده، محله کادیکوی است. این محله، مرکز زندگی شبانه در قسمت آسیایی شهر است و توریستان زیادی را به سمت خود می کشاند، به علاوه، برای زندگی نیز بسیار مناسب است. با همین ویژگی ها، محله کادیکوی را هم می توان یکی از برترین محله های استانبول برای زندگی دانست.

محله عمرانیه

گل سرسبد استانبول در سیستم حمل و نقل عمومی، محله عمرانیه است. از همین روی، در لیست برترین محله های استانبول جای دارد. این محله هم به مترو دسترسی دارد، هم به بزرگراه های مهم این شهر و به همین علت، رفت و آمد در آن بسیار آسان است و آن را به یکی از منطقه ها درجه یک استانبول تبدیل نموده است.

محله بیکوز

اگر بخواهیم برترین محله های استانبول را بر اساس وسعت منطقه ها سبز آن لیست کنیم، بدون شک محله بیکوز در صدر لیست قرار می گیرد. بیکوز، سرسبزترین و جنگلی ترین محله در کل استانبول است و به عنوان مقصد توریستی و طبیعت گردی استانبولی ها، همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. این محله تراکنم جمعیتی کمی دارد و برای زندگی بسیار مناسب است.

خرید ملک در استانبول را از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم برای خرید ملک در استانبول، شناخت محله های آن بود که ما سعی کردیم در این مقاله، این احتیاج را تا حدود مرتفع کنیم. اما خرید ملک در یک کشور دیگر، راهی است بسیار پرپیچ و خم، به طوری که هر انسان عاقل، از تنهایی قدم گذاشتن در آن، حذر خواهد نمود. پیشنهاد ما این است که برای شروع فرایند خرید ملک در این کشور، به سراغ یک تیم حرفه ای و متخصص بروید.

برای همین است که می خواهیم تیم استانبول همراه (https://istanbulhamrah.com/) را به شما معرفی کنیم. استانبول همراه، یک سایت خرید خانه در ترکیه است و اطلاعات بسیاری را درباره خرید ملک در این کشور، در اختیار شما قرار می دهد. به یاری مشاورین مجرب استانبول همراه، می توانید خرید ملک در این کشور را شروع کنید و با اطمنیان خاطر، در کمترین زمان، زندگی تازه ای را در ترکیه، شروع نمایید. همین امروز با تیم استانبول همراه، تماس حاصل فرمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1702

به "تور استانبول ارزان: با برترین محله های استانبول آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: با برترین محله های استانبول آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید