قابلیت اجرای نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب ها و مراکز درمانی

به گزارش ارانیوز، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: قابلیت پیاده سازی نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب ها و مراکز درمانی وجود دارد.

قابلیت اجرای نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب ها و مراکز درمانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی رضایی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی سازمان های بیمه گر و نظام پزشکی در سطح ستاد برای پیگیری نسخه نویسی الکترونیکی تشکیل شده است، گفت: این شورا در سطح استان با هدف برطرف چالش های استقرار نسخه الکترونیک، یکسان سازی کدینگ و قواعد تشکیل خواهد شد، ضمن اینکه ایجاد درگاه واحد جهت ارائه خدمات الکترونیک بین سازمان ها در دستور کار واقع شده است و اقدامات اصلی این کار نیز صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه معماری نسخه الکترونیک مبتنی بر سرویس است، سرویس های رسیدگی آنلاین و نسخه الکترونیک قابلیت پیاده سازی در نرم افزار مطب ها و مراکز را دارد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: تا به امروز بیش از 30 شرکت نرم افزاری گواهینامه آزمایشگاه سازمان بیمه سلامت را کسب نموده اند و به وسیله نرم افزار خود اقدام به ارسال نسخ الکترونیک می نمایند؛ با این وجود پنل سازمان بیمه سلامت برای موسساتی که فاقد نرم افزار هستند، نیز در حال خدمت رسانی است؛ البته در صورت عدم دسترسی به یارانه مراکز می توانند از اپلیکیشن نسخه الکترونیک استفاده نمایند.

وی در خاتمه توضیح داد: هم اکنون مطالبات نسخ الکترونیک فراوری شده، تا قبل از 10 ام ماه پرداخت می گردد، همچنین ارائه مشوق ها مبتنی بر تعداد نسخ الکترونیک ثبت شده به مراجع بالادستی اعلام شده و ان شاالله در آینده نزدیک عملیاتی می گردد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1112

به "قابلیت اجرای نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب ها و مراکز درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت اجرای نسخه الکترونیک در نرم افزار مطب ها و مراکز درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید