فلیک: یک بازی خاص برای بایرن مونیخ در پیش است، گورتسکا می تواند در این بازی به میدان برود

به گزارش ارانیوز، هانس دیتر فلیک کار سخت تیمش در زمین چلسی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را مورد تایید قرار داد.

فلیک: یک بازی خاص برای بایرن مونیخ در پیش است، گورتسکا می تواند در این بازی به میدان برود

با سفر به آلمان در تابستان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از دشواری جدال در استادیوم استمفورد بریج صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: گورتسکا تمرین کرد و باید بتواند مقابل چلسی بازی کند. چلسی تیمی فوق العاده با بازیکنان جوان و باتجربه است. آنها آزادانه بازی می نمایند. این مزیت به ویژه در خط حمله تیم لمپارد وجود دارد. چلسی در بخش هجومی سرعت داشته و اگرچه اشتباهاتی در دفاع این تیم وجود دارد اما آنها می توانند به رقیب فشار بیاورند. بازی این تیم مقابل تاتنهام را دیدم و متوجه شدم چگونه می توانند ما را تحت فشار قرار دهند و بر ریتم بازی تاثیر بگذارند. باید با اعتماد به نفس بازی کنیم.

او در ادامه اضافه نمود: در ملاقات مقابل پادربورن 2 بازیکن ما در خط دفاعی محروم بودند و توماس مولر به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. کینگزلی کومان پس از طی کردن مصدومیت فقط یک بازی را از ابتدا در ترکیب شروع نموده بود اما نکته اصلی این بود که ما پیروز شدیم. حالا آن بازی تمام و فراموش شده است. در بایرن مونیخ همواره همه چیز کمی متفاوت است. در هر بازی شما باید تنها برای برنده شدن بازی کنید و من به عنوان سرمربی معتقدم این یک پیش احتیاج است. دربازی رفت میهمان هستیم و این موضوع شرایط متفاوتی را رقم می زند. مهم این است که عملکرد خوبی داشته باشیم و اگر برنده شویم، فوق العاده است. ما برای ملاقات با چلسی آماده هستیم و خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد.

فلیک در انتها اضافه نمود: فرانک لمپارد عملکرد بسیار خوبی داشته و تیمی مجرب و با حضور استعدادهای جوان در اختیار دارد. او با رساندن چلسی به مقام چهارم لیگ برتر انگلیس توانایی هایش را نشان داده است. غیر از ملاقات مقابل لایپزیگ ما در همه بازی ها حداقل یک گل به ثمر رسانده ایم. مشتاقانه منتظر حضور در استادیوم استمفوردبریج هستم. در گذشته چندین بار در این استادیوم حضور داشتم و فصل گذشته با فرانکفورت به اینجا آمدم. این یک بازی خاص برای بایرن مونیخ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 473

به "فلیک: یک بازی خاص برای بایرن مونیخ در پیش است، گورتسکا می تواند در این بازی به میدان برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: یک بازی خاص برای بایرن مونیخ در پیش است، گورتسکا می تواند در این بازی به میدان برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید