فغانی در آستانه بازگشت به ایران

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران : رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: از فغانی خواسته ایم در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی از وی به اسم داور در مسابقات استفاده کنیم.

فغانی در آستانه بازگشت به ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین؛ شهاب عزیزی خادم در مورد شایعاتی که پیرامون قضاوت علیرضا فغانی در دربی مطرح شده است گفت: ما از آقای فغانی که افتخار داوری کشور است خواستیم در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی استفاده کنیم و اگر مسئله ای نباشد این اتفاق خواهد افتاد.

وی ضمن تشکر از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی برای خدمات به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از این 2 بازیکن محبوب که خداحافظی نموده اند در آینده ای نزدیک تقدیر خواهد شد.مطمئنا در آینده نزدیک از 2 کاپیتان اسبق تیم ملی آقایان دژاگه و شجاعی قدردانی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مسائل پیش روی فدراسیون در پرداخت بدهی ها اسم کرد: دن گاسپار دستیار سابق کی روش بدهی از چند سال قبل دارد که امروز و فردا بدهی وی پرداخت خواهد شد. بعلاوه بدهی کادر فنی تیم ملی فوتسال هم پرداخت خواهد شد. متاسفانه بخشی از زمان ما صرف بدهی های بر جای مانده گذشته ولی امیدوارم هر چه سریعتر از فضای تاریک گذشته عبور کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1454

به "فغانی در آستانه بازگشت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانی در آستانه بازگشت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید