عدم تمرکز پرسپولیس مقطعی است، برای گلزنی به استقلال خیلی فکر کردم

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تساوی دو - دو این تیم مقابل استقلال تهران توانست گل دوم سرخپوشان را به ثمر برساند درباره شرایط این روزهای تیمش گفت: تمرینات خوبی را انجام داده ایم و بازیکنان تیم مصمم هستند فرایند خوبی که در بازی با استقلال داشته را حفظ نموده و بتوانیم با کسب امتیاز در دیدارهای آینده خود به صدر جدول برسیم.

عدم تمرکز پرسپولیس مقطعی است، برای گلزنی به استقلال خیلی فکر کردم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران عزیز پرسپولیس در این چند سال همواره انتظار دارند کار بزرگی انجام بدهیم. بازیکنان هم باید این انتظار را درک نمایند. البته تمام کوشش و نیت تیم همین است. به هر حال برخی مواقع، اسیر اتفاقات فوتبالی شدیم و نتایج دلخواهمان را کسب نکردیم. آنها اطمینان داشته باشند با تمام توان در تمام بازی ها ظاهر می شویم و دوست داریم همواره هواداران پرسپولیس خشنود باشند و به پرسپولیس که از لحاظ شخصیتی و فوتبالی بهترین تیم ایران است افتخار نمایند.

او درباره اینکه گفته می گردد پرسپولیس چه زمانی با بدشانسی خداحافظی می نماید تاکید نمود: نمی توان گفت بدشانسی. در سال های گذشته خیلی از مواقع گل زده ایم و توانستیم آن را حفظ کنیم اما گل خوردن در دقایق پایانی بازی های اخیر نشان می دهد مقداری تمرکزمان پایین است. مطمئن باشید این اتفاق ها جایی تمام می گردد. عدم تمرکز مقطعی است و حل می گردد

امیری درباره گلزنی در دربی 94 پایتخت یادآور شد: قبل از دربی خیلی از دوستان به من می گفتند احساس می کنیم در بازی با استقلال گل می زنی. واقعیت این است خیلی تمرکز و فکر کردم اما نمی توان کوشش تمام بازیکنان را در نظر نگرفت. نفرات پرسپولیس تا آخرین دقیقه با تمام توان شان کوشش کردند و همین امر سبب گلزنی من شد. باید از تمام بازیکنان و افرادی که زحمت کشیدند تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1145

به "عدم تمرکز پرسپولیس مقطعی است، برای گلزنی به استقلال خیلی فکر کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تمرکز پرسپولیس مقطعی است، برای گلزنی به استقلال خیلی فکر کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید