شکار مرد هزار چهره در مترو

به گزارش ارانیوز، مرد هزار چهره که با شیوه ای عجیب در مترو طعمه هایش را شکار می کرد ، در دام پلیس گرفتار شد.

شکار مرد هزار چهره در مترو

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، راز کلاهبرداری های عجیب مرد هزار چهره با شکایت یک سرباز در پلیس مترو فاش شد. سرباز جوان در شکایت خود گفت: در مترو با مرد جوانی آشنا شدم که مدعی بود با دفتر یکی از وزرا در ارتباط است و می تواند کاری کند من ادامه خدمتم را در شهر خودم بگذرانم. از من خواست برای این که این کار را انجام دهد، به او اعتماد کنم و برای نشان دادن اعتمادم، گوشی خود را به او بدهم تا به آن سوی خیابان برود و برگردد. به حرف هایش اعتماد کردم که وقتی به آن سوی خیابان رفت با سرقت گوشی ام گریخت.

بعد از این شکایت تحقیقات پلیس شروع و معین شد متهم به این شیوه از افراد دیگری نیز سرقت و خود را فرزند یکی از تهیه نمایندگان، کارگردانان یا کاپیتان و مربی تیم های فوتبال یا منتسب به دفتر وزرا و نمایندگان مجلس معرفی نموده است.

در ادامه تحقیقات شیوه دیگری از کلاهبرداری او فاش شد. تحقیقات نشان داد، در تماس با بنکداران محموله برنج و خرما خریده و از آنها خواسته محموله را به انباری ارسال نمایند. در آنجا هم با چرب زبانی راننده را فریب داده و بار را سوار وانت نموده و گریخته است.

سرهنگ عطااللهی، رئیس پلیس متروی تهران در این باره گفت: با به دست آمدن چهره متهم ، او تحت تعقیب نهاده شد و دستگیر شد. تا به امروز این فرد با همین شگرد، 83 گوشی، کیف ، کیف لب تاب و مدارک و همچنین سه محموله 60 میلیون تومانی خرما و سه محموله صد میلیون تومانی برنج سرقت نموده است. افرادی که از متهم شکایت دارند ، می توانند برای طرح شکایت به پلیس مترو در ایستگاه امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1223

به "شکار مرد هزار چهره در مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار مرد هزار چهره در مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید