آغاز پروازهای مسافرتی از فرودگاه کاشان به مقصد مشهد

به گزارش ارانیوز، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آغاز پروازهای مسافرتی از فرودگاه کاشان به مقصد مشهد صورت گرفت.

آغاز پروازهای مسافرتی از فرودگاه کاشان به مقصد مشهد

مهران سرمدیان گفت: پروازهای مسافرتی از کاشان به مشهد و بالعکس شروع شد و در طول هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه برقرار است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان ادامه داد: از سرگیری پروازهای فرودگاه کاشان با انعقاد قرارداد شهرداری کاشان با هواپیمایی معراج شروع شد و از این پس تمامی پروازها برقرار خواهد بود.

سرمدیان با اشاره به فعالیت 30 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، از تصمیم گیری برای برداشتن انحصار بعضی دفاتر و فروش تور و بلیط به وسیله تمامی دفاتر و شرکت های مجاز و معتبر در تورگردانی اطلاع داد و اضافه نمود: با همکاری و کوشش دفاتر مذکور و بعلاوه پیگیری مدیریت فرودگاه در آینده نزدیک شاهد پروازهای متنوعی به مقاصد تازه خصوصا در تورهای ورودی و در کشورهای حوزه خلیج فارس با عنوان تورهای فرهنگی و مذهبی هستیم.

حجت ناصحی پور، معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان نیز در این نشست گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی غیرمجاز و خرید تورهای بی کیفیت و خارج از نرخ های مصوب و بدون بیمه و سایر خدمات، شهروندان کاشان و آران و بیدگل بسته های مسافرتی خود خصوصا تورهای هوایی را از دفاتر و شرکت های معتبر و دارای مجوز بند ب خریداری نمایند. بعلاوه همشهریان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از اسامی دفاتر مجاز در شهرستان به سایت رسمی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان به آدرس www.kashancht.ir مراجعه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1645

به "آغاز پروازهای مسافرتی از فرودگاه کاشان به مقصد مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پروازهای مسافرتی از فرودگاه کاشان به مقصد مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید